Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η εξαγορά, που ολοκληρώθηκε τον Ιανουάριο του 2022, δίνει τη δυνατότητα στη Mondelēz International να προσφέρει ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο ψημένων σνακ στην Ευρώπη, καλύπτοντας την αυξανόμενη ζήτηση των καταναλωτών σε αυτόν τον τομέα.
Σήμερα τα προϊόντα της Chipita φτάνουν σε δύο δισεκατομμύρια καταναλωτές σε περισσότερες από 50 χώρες ενώ έχει ήδη παρατηρηθεί ισχυρή ανάπτυξη μετά την εξαγορά.
Ο Ivo Naydenov VP & Managing Director για τη Νότια Κεντρική Ευρώπη της Mondelēz International με έδρα την Αθήνα, δήλωσε:
«Είμαι ενθουσιασμένος για τη σημερινή μέρα, η οποία σηματοδοτεί την ιστορική στιγμή που η Mondelēz International και η Chipita γίνονται μία εταιρεία. Μετά από έξι μήνες που εργαζόμαστε μαζί, είμαστε σε πολύ ισχυρή θέση που μας επιτρέπει να επικεντρωθούμε στην ανάπτυξη των εμπορικών σημάτων (brands) της Chipita σε νέες και εδραιωμένες αγορές»
Ο Κωνσταντίνος Σωτηρόπουλος με την ανάληψη των νέων καθηκόντων του ως Managing Director της Mondelēz Hellas για την Ελλάδα και Κύπρο, υπογράμμισε ότι «η ένωση Chipita και Mondelēz International δημιουργεί πρόσθετες ευκαιρίες ανάπτυξης για την Mondelēz Hellas, με οδηγό μια δυνατή και αφοσιωμένη ομάδα καθώς και αγαπημένα brands. Είμαι επίσης ενθουσιασμένος με τη στρατηγική μας Snacking Made Right, που μας οδηγεί να προσφέρουμε στους καταναλωτές μας τα κατάλληλα σνακ, την κατάλληλη στιγμή και φτιαγμένα με το σωστό τρόπο».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr