Συγκεκριμένα, βραβεύτηκε για την υπηρεσία τηλεφωνικής ιατρικής συμβουλευτικής υποστήριξης 24/7/365 που παρείχε στους εργαζόμενούς της σε συνεργασία με την GEP (Εταιρεία Παροχής Υπηρεσιών Yγείας και Aσφάλειας της Eργασίας στην Ελλάδα).
Από την αρχή της πανδημίας, η ΑΒ Βασιλόπουλος απέδειξε πως είναι ένας εργοδότης που ενδιαφέρεται για τις συναισθηματικές, ψυχολογικές και σωματικές ανάγκες των ανθρώπων του. Και φροντίζει να νιώθουν ασφάλεια και να έχουν όλα τα εφόδια ώστε να αντιμετωπίζουν με ψυχραιμία, αισιοδοξία και ανθεκτικότητα τις πολλαπλές ανατροπές που μπορεί να προκύψουν στη ζωή κάθε ανθρώπου.
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα, λοιπόν, προσέφερε ιατρική συμβουλευτική υποστήριξη στους εργαζόμενους της ΑΒ στα καταστήματα, τις αποθήκες και τα κεντρικά γραφεία της αλυσίδας. Μέσω αυτής είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν και για τα προληπτικά μέτρα ασφαλείας, για τυχόν αντιμετώπιση συμπτωμάτων του COVID-19 και τα μέτρα που πρέπει να λάβουν σε περίπτωση απομόνωσής τους. Ταυτόχρονα, έλαβαν πλήρη ενημέρωση για την απολύμανση στον εργασιακό αλλά και στον προσωπικό τους χώρο, καθώς και για την άδεια ειδικού σκοπού.
Η συγκεκριμένη βράβευση επιβεβαιώνει ότι η ΑΒ Βασιλόπουλος βρίσκεται δίπλα σε όλους. Mε μικρές αλλά και μεγάλες πράξεις φροντίδας, θέτοντας πάντα ως προτεραιότητα την ασφάλεια και την υγεία των ανθρώπων της, συνεργατών της και πελατών της.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr