Να σημειωθεί ότι όπως τόνισε στο πλαίσιο του Ψηφιακού Συνέδριου Παγωτού, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κρι Κρι, Παναγιώτης Τσινάβος: «Το 2021, παρόλες τις δυσκολίες που επέφεραν η πανδημία και η ενεργειακή κρίση, δεν σταματήσαμε να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του καταναλωτή αλλά και της κοινωνίας. Καταφέραμε για ακόμα μία χρονιά να ολοκληρώσουμε σημαντικές επενδύσεις με πολλαπλά οφέλη, όπως ο Σταθμός Βιοαερίου και Συμπαραγωγής, και συνεχίζουμε δυναμικά. «Μαζί για την υπέρβαση», όπως είναι και το κεντρικό μας μήνυμα, ώστε το 2022 να είναι μια χρονιά γεμάτη θετικές προκλήσεις που θα μας βοηθήσουν να ξεπεράσουμε για ακόμα μία φορά το όριά μας».
Ακόμη, η αγαπημένη μάρκα πυραύλων Rodeo, ενισχύεται με την αγαπημένη γεύση Καραμέλας, ενώ τα ξυλάκια εμπλουτίζονται με μια γεύση για όλα τα γούστα, βανίλια-φράουλα κάτω από τη νέα μάρκα Hi-Fi. Τέλος, στις οικογενειακές συσκευασίες παγωτού Heartmade προστίθεται το Strawberry Cheesecake, 1.5lt."
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr