Πρόκειται για την πιο πρόσφατη συνεργασία μεταξύ εταιρειών ποτών και αναψυκτικών με στόχο το «κυνήγι» της ανάπτυξης, σύμφωνα με το CNBC.
Οι κατασκευαστές μη αλκοολούχων ποτών διαφοροποιούν τα χαρτοφυλάκια τους καθώς η κατανάλωση αναψυκτικών συρρικνώνεται και νέες ελεγχόμενες αγορές ποτών, όπως τα ποτά με έγχυση CBD, προβάλλουν στον ορίζοντα.
Αυτή η τελευταία συνεργασία σηματοδοτεί τη δεύτερη εισβολή της Coca Cola στο αλκοόλ από τη δεκαετία του 1980, μετά την πρόσφατη επιτυχία της κυκλοφορίας της Topo Chico Hard Seltzer σε συνεργασία με την Molson Coors Beverage.
Από την εισαγωγή της στην αγορά των ΗΠΑ το 1958, η Fresca έχει υποβληθεί σε αρκετές αλλαγές και αναδιατυπώσεις για να προσελκύσει Αμερικανούς καταναλωτές, αλλά αυτή θα είναι η πιο φιλόδοξη κίνηση για το brand μέχρι τώρα.
Το Fresca Mixed Cocktails αναμένεται να κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ μέσα στο 2022.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr