To ΜILKO της ΔΕΛΤΑ εξακολουθεί να κάνει τα όνειρα των νέων αληθινά. Από κοινού με τη διαφημιστική «The Newtons Laboratory», δημιούργησαν την πρωτοβουλία «MILKO HOODMAKEOVER». Έτσι το αγαπημένο σοκολατούχο των νέων, σε συνεργασία με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, έδωσε ζωή και χρώμα σε 2 γήπεδα μπάσκετ, μεταμορφώνοντας τα σε σύγχρονους και ασφαλείς χώρους άθλησης.
Το δεύτερο βραβείο αφορά τη σειρά συσκευασιών γάλακτος και γιαουρτιού «Μικρές Οικογενειακές Φάρμες», σχεδιασμένη από την Garamond Design, που διακρίθηκε για τον υψηλής αισθητικής σχεδιασμό του packaging της, έχοντας ήδη κερδίσει την προτίμηση και την αναγνώριση των καταναλωτών.
Με στρατηγικό σχεδιασμό, συνέπεια και στοχευμένες ενέργειες, η ΔΕΛΤΑ αποδεικνύει ότι η δημιουργικότητα και η αποτελεσματικότητα δεν έχουν όρια και δεσμεύεται ότι θα συνεχίσει να προσφέρει προϊόντα και εμπειρίες υψηλών προδιαγραφών στο καταναλωτικό κοινό.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr