Πρόκειται για επένδυση 300 χιλ. ευρώ, ενώ τις επόμενες ημέρες θα ξεκινήσει την λειτουργία του στην Κηφισιά το 15ο κατάστημα του ομίλου με την επωνυμία «K.Grill». Τα δύο νέα αυτά καταστήματα θα απασχολούν περί τους 30 εργαζόμενους, ανεβάζοντας στους 400 το σύνολο των εργαζομένων στον όμιλο Καστελόριζο.
Σήμερα, ο όμιλος με ιστορία μεγαλύτερη των 35 ετών, διαθέτει, μεταξύ άλλων, το «Καστελόριζο Κηφισιάς», το «Καστελόριζο Βάρκιζας», που είναι γνωστά για το ψάρι τους, τους «Ορίζοντες Λυκαβητού», με καφέ, εστιατόριο και εκλεπτυσμένο φαγητό και το «Όμικρον», έναν υπέροχο χώρο, που διαθέτει κήπο για το καλοκαίρι. Επίσης, το «Ρακί Μεζέ», το «Κ.Grill» στις Τζιτζιφιές, το «Μezze Glyfada», το «Ramino» το εστιατόριο ιταλικής κουζίνας, και το «K.Grill» στη Βούλα και το δέκατο κατάστημα που εντάχθηκε τον όμιλο ήταν το Γλυκοπωλείο «Ζουμπουρλού» στην πλατεία Ηρώων στου Ψυρρή. Επίσης λειτουργεί και το το «Omnivore» στην πλατεία Αγ. Ειρήνης
Τα άλλα σχέδια
Παράλληλα ο Όμιλος εξετάζει την είσοδο στον τομέα του catering. Προς αυτή την κατεύθυνση η εταιρεία θα χρειαστεί να υλοποιήσει επιπλέον επενδύσεις», όπως ανέφερε ο κύριος Σταύρου.
Η αλυσίδα απασχολεί 400 εργαζόμενους, συνεργάζεται με 50 Έλληνες προμηθευτές, ενώ έως την έλευση της πανδημίας πραγματοποιούσε τζίρο περί τα 12 εκατ. ευρώ. Η πανδημία έπληξε τα μεγέθη καθώς ο τζίρος από τα 11,7 εκατ. ευρώ το 2019 έπεσε στα 6,7 εκατ. ευρώ το 2020, με τα κέρδη να κατέρχονται στις 200 χιλ. ευρώ από 1 εκατ. ευρώ το 2019. Ωστόσο, πολύ καλύτερη είναι η εικόνα το 2021, όπου στο πρώτο 8μηνο (παρά το αρχικό lockdown), καταγράφεται αύξηση πωλήσεων οι οποίες διαμορφώθηκαν στα 6,5 εκατ. ευρώ με ναυαρχίδα το εστιατόριο «Καστελόριζο».
Η αγορά
Πάντως, όπως είπε ο κ. Σταύρου τα αλλεπάλληλα lockdown έχουν εξουθενώσει τον κλάδο, ενώ την τελευταία εβδομάδα καταγράφηκε έντονη πτώση της κίνησης, κυρίως τις καθημερινές λόγω της εφαρμογής των νέων μέτρων. Παράλληλα, εξέφρασε την ανησυχία του για την πορεία της εστίασης τους χειμερινούς μήνες, σημειώνοντας ότι το Σαββατοκυριακο είναι κρίσιμο καθώς θα δείξει με πιο αντιπροσωπευτικό τρόπο το πώς αντιδρά ο κόσμος στη νέα κατάσταση.
Παράλληλα, ο κ. Σταύρου εξέφρασε τον έντονο προβληματισμό του για την αύξηση των τιμών πρώτων υλών και ενέργειας.
Να σημειωθεί ότι με βάση όσα αναφέρουν παράγοντες της αγοράς.gr αναμένονται από τη νέα χρονιά, νέες ανατιμήσεις. Βασικό ανάχωμα, μόνο, σε αυτό το σπιράλ ακρίβειας που απειλεί τη ζήτηση, την καταναλωτική εμπιστοσύνη και άρα την πορεία ανάκαμψης μπορεί να είναι μια στοχευμένη μείωση φόρων, ειδικά έμμεσων, που πέρα από αποκλιμάκωση της πίεσης στις τιμές μπορεί να λειτουργήσει ευεργετικά στην κατεύθυνση της βιωσιμότητας των επιχειρήσεων.
Γιαυτό, άλλωστε έχει συσταθεί και μια «Συμμαχία» από φορείς του τουρισμού, τη εστίασης και όλης της αλυσίδας αξίας, με στόχο ακριβώς την ανάδειξη του θέματος. Σημειώνεται ότι ήδη η Ένωση Επιχειρήσεων Αλκοολούχων Ποτών (ΕΝΕΑΠ) έχει καταθέσει εδώ και μήνες στο δημόσιο διάλογο μια συνολική πρόταση για τη στήριξη του θέση του κλάδου της εστίασης που περιλαμβάνει οριζόντια μείωση του ΦΠΑ, εντάσσοντας σε αυτή και τα αλκοολούχα ποτά. Αξίζει να σημειωθεί ότι ήδη η μείωση σε βάθος χρόνου των φόρων είναι η μόνη λύση για να τονωθεί η ανταγωνιστικότητα του κλάδου με την επανάκαμψη μιας κάποιας μορφής κανονικό
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr