Αυτή η κίνηση έρχεται σε συνέχεια της ανακοίνωσης της Mars τον Σεπτέμβριο του 2020, αναφορικά με την πρόθεση της εταιρείας να μετονομάσει το σήμα Uncle Ben’s με στόχο τη δημιουργία μιας πιο περιεκτικής και ορθής ονομασίας που θα ευθυγραμμίζεται με το νέο όραμα του brand: Τη δημιουργία ευκαιριών που προσφέρουν σε όλους μια θέση στο τραπέζι.
«Αυτή είναι μια μεγάλη στιγμή για το Ben's Original™», δήλωσε ο Άλκης Γέραλης, Market Director της Mars Multisales South Europe, για Ελλάδα, Κύπρο & Μάλτα, «και μια έμπρακτη απόδειξη ότι στη Mars θέτουμε τις ανάγκες και τις προτεραιότητες των καταναλωτών μας στο επίκεντρο της δραστηριότητάς μας, ακούμε τη φωνή τους, και εξελισσόμαστε διαρκώς έχοντας ως κινητήρια δύναμη το πάθος και την αφοσίωση των Συνεργατών μας. Αντιλαμβανόμαστε ότι η υλοποίηση του οράματός μας – να προσφέρουμε σε όλους μια θέση στο τραπέζι – είναι ένα ταξίδι με διάρκεια στο χρόνο και για αυτό παραμένουμε αφοσιωμένοι στο να κάνουμε αυτή τη φιλοδοξία πράξη».
«Το Ben's Original™ δεν αποτελεί μια απλή αλλαγή της επωνυμίας και της συσκευασίας - πιστεύουμε ότι όλοι αξίζουν να αισθάνονται ευπρόσδεκτοι και να έχουν πρόσβαση σε θρεπτικά γεύματα», δήλωσε ο Rafael Narvaez, Global CMO και R&D Officer της Mars Food. «Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο δεσμευτήκαμε να αναλάβουμε δράση, λαμβάνοντας υπόψιν τη γνώμη χιλιάδων καταναλωτών, καθώς και των δικών μας Συνεργατών. Οι δράσεις που έχουμε σχεδιάσει εστιάζουν στην ενίσχυση της ενσωμάτωσης και της ισότητας, εξυπηρετώντας το νέο όραμα της μάρκας μας: Τη δημιουργία γευμάτων, εμπειριών και ευκαιριών που προσφέρουν σε όλους μια θέση στο τραπέζι».
Για την υποστήριξη του οράματος του Ben’s Original™ δημιουργήθηκε μεταξύ άλλων και το πρόγραμμα Seat at the Table™ Fund. Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία καθώς και άλλες που θα ακολουθήσουν σε τοπικό και παγκόσμιο επίπεδο, θα διασφαλίσουν ότι οι λιγότερο προνομιούχες κοινότητες θα έχουν πρόσβαση σε θρεπτικά γεύματα και θα δημιουργήσουν ίσες ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης στη βιομηχανία τροφίμων για τους ανθρώπους που ανήκουν σε αυτές τις κοινότητες.
Υπενθυμίζεται ότι η Mars Food στη διάρκεια των τελευταίων 5 ετών, ξεπέρασε τον στόχο που αρχικά είχε θέσει και αφορούσε στη διάθεση 1 δισ. επιπλέον υγιεινών γευμάτων μέχρι το 2021, ενώ οι νέες δεσμεύσεις της για το 2025 περιλαμβάνουν ακόμα πιο υψηλούς στόχους, ώστε να εξασφαλίσουν ότι περισσότεροι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο, κυρίως όσοι βρίσκονται σε μεγαλύτερη ανάγκη, έχουν πρόσβαση σε υγιεινά γεύματα που έχουν παραχθεί με βιώσιμες μεθόδους και πρακτικές.
Σε αυτή την κατεύθυνση, βασικός στόχος της Mars Food είναι η διάθεσή 5,5 δισ. γευμάτων παγκοσμίως μέχρι το 2025 και η υλοποίηση δράσεων στους ακόλουθους πυλώνες:
• Ανοιχτή πρόσβαση σε φαγητό καλύτερης ποιότητας
• Προώθηση γευμάτων που μπορεί κανείς να μοιραστεί
• Ανάδειξη του οράματος των brands σε καταναλωτές, πελάτες και συνεργάτες
Οι συνολικές δεσμεύσεις και στόχοι της Mars Food αποτελούν μέρος των ευρύτερων δεσμεύσεων της Mars Inc. για συνεχή βελτίωση των συνθηκών ισότητας στο σύνολο της εταιρείας, είτε αυτό αφορά το εργατικό δυναμικό, την ηγεσία της εταιρείας, την αξιοποίηση των ταλέντων και την καλύτερη αξιοποίηση των δαπανών, ειδικά ως προς τους προμηθευτές, ώστε να επιτευχθεί μια θετική αλλαγή.
Όσον αφορά την Ελλάδα, κατά τη διάρκεια του 2020, η Mars Hellas διέθεσε μέσα από δωρεές περισσότερα από 74.000 γεύματα με βάση το ρύζι και οικονομική υποστήριξη σε 16 μη κυβερνητικές οργανώσεις και φορείς, ενώ μέσα από το πρόγραμμα #MaziKanoumeTiDiafora υποστήριξε την τοπική κοινότητα κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr