Έτσι η ουκρανική εταιρία Rocket, που δραστηριοποιείται στις online παραγγελίες και στη διανομή φαγητού έρχεται στην Ελλάδα έχοντας ήδη , παρουσία σε Ουκρανία, Ολλανδία, Κύπρο και Γαλλία.
Ο νέος «παίκτης» που ξεκίνησε από το Χαλάνδρι και σταδιακά στοχεύει σε επέκταση σε όλη την πρωτεύουσα μπαίνει σε μια αγορά που σήμερα έχουν ισχυρή παρουσία η Γερμανική e-food, η BOX και η Φινλανδική Wolt.
Να σημειωθεί ότι οι εταιρίες αυτές καταγράφουν ένεκα πανδημίας και της αλλαγής των συνηθειών των καταναλωτών εκρηκτική άνοδο, ενώ βέβαια πολλαπλασιάζονται με βάση τα στοιχεία του ΓΕΜΗ όσοι φιλοδοξούν να μπουν στην αγορά. Ενδεικτικό είναι ότι η e-food είχε πωλήσεις στα 64,488 εκατ. ευρώ από 43,171 εκατ. ευρώ που ήταν το 2019. Η ενίσχυση στον κύκλο εργασιών έφερε αύξηση των εσόδων από προμήθειες κατά 13,4 εκατ. ευρώ στα 46,143 εκατ. ευρώ. Τα έσοδα από παροχή υπηρεσιών ανήλθαν στα 13,527 εκατ. ευρώ, 5,3 εκατ. ευρώ περισσότερα από το 2019 και τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους στα 21,39 εκατ. ευρώ, 27,2% περισσότερα από το 2019.Αντίστοιχα τα ταμειακά της διαθέσιμα ξεπέρασαν τα 40,84 εκατ. ευρώ από 28,9 εκατ. ευρώ που ήταν το 2019.
Σημειώνεται ότι η Ελλάδα είναι η 45η μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου με έσοδα 3 δισ. δολ. το 2020, ενώ σύμφωνα με έρευνα της ecommercedb, πέρυσι οι online πωλήσεις αυξήθηκαν στη χώρα κατά 25% ενώ αναμένεται να αναπτυχθούν περαιτέρω με μέση ετήσια αύξηση 10% για τα επόμενα χρόνια μέχρι το 2024.
Επίσης οι ψηφιακές πωλήσεις των των σούπερ μάρκετ έχουν ξεπεράσει το 2020, σύμφωνα με την Convert Group, τα 163 εκατ. ευρώ, με αύξηση 262%. Εκεί είναι, άλλωστε, και ένας βασικός πυλώνας για την ανάπτυξη αυτών των εταιριών.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr