Έτσι σύμφωνα με την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων που έκανε σήμερα, οι πωλήσεις της σε όγκο μειώθηκαν κατά 20,6%. Βέβαια η άνοδος των πωλήσεων κατά το τέταρτο τρίμηνο βελτίωσε τη συνολική εικόνα.
Εν τω μεταξύ φέτος η CCHBC εκτιμά ότι θα υπάρξει ανάκαμψη στα έσοδα από πωλήσεις σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, ως αποτέλεσμα της σταδιακής ανάκαμψης του όγκου πωλήσεων σε σχέση με το 2020 που επηρεάστηκε από τον COVID-19, καθώς και ανάκαμψη στο μείγμα προϊόντων και τιμών, λόγω του βελτιωμένου μείγματος συσκευασίας και της αύξησης τιμών σε σχέση με τον φόρο ζάχαρης στην Πολωνία.
Στο πλαίσιο αυτό, όπως αναφέρεται, σχεδιάζει να εντείνει τις επενδύσεις σε δαπάνες μάρκετινγκ το 2021, ώστε να τροφοδοτήσει αυτή την ανάκαμψη των πωλήσεων αλλά και τον κλάδο της εστίασης και του τουρισμού όπου σε μεγάλο ποσοστό βασίζει τις πωλήσεις της.
Παράλληλα η διοίκηση του ομίλου εκτιμά ότι εφέτος θα επιτύχει σημαντικό έλεγχο του κόστους, ενώ αναμένει αύξηση κατά υψηλό μονοψήφιο ποσοστό του κόστους πρώτων υλών ανά κιβώτιο και υψηλότερο αρνητικό αντίκτυπο συναλλαγματικών ισοτιμιών στα λειτουργικά κέρδη το 2021 σε σχέση με το 2020.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr