Για το δε'υτερο τρίμηνο, τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν κατά 14% διαμορφούμενα σε 196 εκατ. ευρώ, ενώ τα λειτουργικά κέρδη ΕΒΙΤ αυξήθηκαν στα 271 εκατ. ευρώ, ενισχυμένα κατά 21% σε σύγκριση εμ το αντίστοιχο προηγούμενο τρίμηνο. Το ίδιο διάστημα, ο όγκος των πωλήσεων ενισχύθηκε κατά 14% στα 568 εκατ. unit cases. Παράλληλα η διοίκηση της εταιρείας αναθεώρησε ανοδικά τις εκτιμήσεις της για το σύνολο της χρήσης.
Ο Δώρος Κωνσταντίνου, διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola Τρία Έψιλον, δήλωσε: Ανακοινώνουμε για άλλη μια φορά εξαιρετικά αποτελέσματα τριμήνου με σημαντική αύξηση του όγκου πωλήσεων και των περιθωρίων κέρδους, παρά το αυξημένο κόστος των πρώτων υλών και τις επενδύσεις μας στις πωλήσεις. Χάρη στην δυναμική ανάπτυξη των δραστηριοτήτων μας κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, αισιοδοξούμε για την πορεία μας μέχρι το τέλος του χρόνου και αναθεωρούμε ανοδικά τους ετήσιους στόχους μας. Το δεύτερο τρίμηνο χαρακτηρίστηκε από βελτιωμένα και διατηρήσιμα περιθώρια κέρδους στις ανεπτυγμένες αγορές, συνεχιζόμενη ισχυρή κερδοφορία στην Βουλγαρία και τη Ρουμανία μετά την είσοδό τους στην Ευρωπαϊκή Ένωση καθώς επίσης και από επενδύσεις σε επιπλέον παραγωγική δυναμικότητα στη Ρωσία, που θα μας επιτρέψουν να εδραιώσουμε περαιτέρω την ηγετική μας θέση σε αυτήν την ταχύτατα αναπτυσσόμενη αγορά".
Πιο αναλυτικά τα αποτελέσματα σύμφωνα και με την ανακοίνωση της εταιρείας έχουν ως εξής:
Το πρώτο εξάμηνο του 2007, η Coca-Cola Τρία Έψιλον παρουσίασε σημαντική αύξηση λειτουργικών κερδών (EBIT) και κερδών ανά μετοχή (EPS), κυρίως λόγω της ισχυρής οργανικής αύξησης του όγκου πωλήσεων, των αποτελεσματικών πρωτοβουλιών αύξησης των εσόδων, και του συνεχούς έλεγχο του κόστους λειτουργίας. Οι συγκεκριμένοι παράγοντες συνετέλεσαν στην επίτευξη υψηλότερων περιθωρίων λειτουργικού κέρδους σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγουμένου έτους.
Ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 16% το ή κατά 13% περίπου, εάν δεν συνυπολογισθεί η συμβολή της Fonti del Vulture την οποία δεν είχε ακόμη εξαγοράσει το πρώτο εξάμηνο του 2006. Αύξηση του όγκου πωλήσεων επετεύχθη μάλιστα σε όλους τους τομείς δραστηριότητας. Τα ανθρακούχα αναψυκτικά συνολικά κατέγραψαν αύξηση 9%, ενώ στα μη ανθρακούχα αναψυκτικά επετεύχθη υψηλός διψήφιος ρυθμός ανάπτυξης. Στις σημαντικές αυτές αυξήσεις του όγκου πωλήσεων συνετέλεσαν η δυναμική εκτέλεση της εμπορικής πολιτικής της εταιρείας, οι καινοτομίες στα προϊόντα, οι πρωτοβουλίες εμπορικής προώθησης, καθώς και το γεγονός ότι σε ορισμένες από τις αγορές οι καιρικές συνθήκες ήταν ιδιαίτερα ευνοϊκές.
Η επιτυχής παρουσίαση της Coca-Cola Zero σε οκτώ από τις αγορές που δραστηριοποιείται, στο πλαίσιο της στρατηγικής για την προώθηση τριών ειδών αναψυκτικών τύπου Cola, στήριξε την αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 10% που σημείωσε το σήμα της Coca-Cola συνολικά το πρώτο εξάμηνο του 2007. Τα καινοτόμα προγράμματα προβολής, οι εκτεταμένες προσφορές δοκιμής προϊόντος, καθώς και οι πρωτοβουλίες στα σημεία λιανικής πώλησης, προκάλεσαν το έντονο ενδιαφέρον των καταναλωτών, γεγονός που επέφερε άνοδο του όγκου πωλήσεων τηςCoca-Cola Zero, υψηλότερη από τις προσδοκίες μας. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να αποκομίσει η εταιρεία πρόσθετα μερίδια αγοράς, και στην κατηγορία των αναψυκτικών με χαμηλές θερμίδες, αλλά και στο σύνολο των ανθρακούχων αναψυκτικών.
Κατά τη διάρκεια του Β τριμήνου, η Multon παρουσίασε το προϊόν Rich Fruit Mix στη Ρωσία, ένα πουρέ φρούτων που προσφέρεται ως εναλλακτικό πρόχειρο γεύμα, σε οκτώ διαφορετικές γεύσεις. Το προϊόν Rich Fruit Mix διατίθεται σε πρακτικό επανακλειόμενο σακουλάκι 200 ml. Στην Ιρλανδία η Coca Cola παρουσίασε δύο νέες γεύσεις χυμών εμπλουτισμένων με βιταμίνες υπό το σήμα της Fruice Vital: Τον χυμό Fruice Vital Πορτοκάλι με Ωμέγα-3 και τον χυμό Fruice Vital με Προβιοτικά. ’λλα νέα προϊόντα που λάνσαρε η εταιρεία ντός του Β τριμήνου είναι δύο νέες γεύσεις της Cappy Ice Fruit στην Ουγγαρία, δύο εποχιακές γεύσεις της Amita στην Ελλάδα, καθώς και νέες γεύσεις της Romerquelle Emotion.
Κατά τη διάρκεια του Β τριμήνου, η Εταιρεία σ
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr