Το ενδιαφέρον είναι ότι η πορεία αυτή βασίστηκε πέρα από την καλύτερη πορεία της οικονομίας στην καλή ανάπτυξη του όγκου πωλήσεων στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών, κυρίως στα προϊόντα με μηδενικές θερμίδες, με πρωταγωνιστές την Coca-Cola Zero και την Fanta Zero. Οι όγκοι πωλήσεων ανθρακούχων αναψυκτικών αυξήθηκαν συνολικά κατά +3.5%, με τις πωλήσεις των προϊόντων με χαμηλή και μηδενική ζάχαρη να έχουν καταγράψει αύξηση 26,7% και +7,1% στα ανθρακούχα αναψυκτικά για ενήλικες.
Πρόκειται για μια κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών, που απαντούν στα όσα φέρνει η νέα τάση για την κατανάλωση μη αλκοολούχων για ενήλικες. Αυτή η κατηγορία αυξήθηκε με διψήφιο ποσοστό στο έτος, ενισχυμένη από τις νέες κυκλοφορίες Schweppes με γεύση πορτοκάλι και γκρέιπφρουτ. Στην κατηγορία των ποτών ενέργειας, οι νέες παραλλαγές του Monster, Mango Loco και Tropical, καθώς και η κυκλοφορία του Predator ενίσχυσαν τις ήδη καλές επιδόσεις.
Η κατηγορία των εμφιαλωμένων νερών σημείωσε άλλη μια χρονιά ανάπτυξης, ενώ οι κατηγορίες των χυμών και του έτοιμου προς κατανάλωση τσαγιού υποχώρησαν, σημειώνεται στην ανακοίνωση της εταιρείας.
Σε επίπεδο ομίλου η CCHBC πούλησε πέρυσι 2,264 δισ. κιβώτια προϊόντων, 3,3% περισσότερα από το 2018, με τις καθαρές πωλήσεις της να έχουν ξεπεράσει πλέον τα 7,02 δισ. ευρώ 5,5% υψηλότερες σε σχέση με αυτές που είχε πετύχει ο όμιλος το 2018 ή +4,4% σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση.
Οι καθαρές ταμειακές ροές αυξήθηκαν κατά 19,6% σε 442,6 εκατ. ευρώ με τις κεφαλαιουχικές δαπάνες ως ποσοστό των πωλήσεων να ανέρχονται σε 6,9%, ενώ το διοικητικό συμβούλιο προτείνει μέρισμα ανά μετοχή 0,62 ευρώ, 8,8% υψηλότερο σε σχέση με το 2018. Τη φετινή χρονιά το βάρος θα «πέσει» στην κυκλοφορία του Costa Coffee σε τουλάχιστον 10 από τις αγορές που δραστηριοποιείται ο όμιλος.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr