Έτσι πριν λίγες μέρες ανακοινώθηκε ότι δύο εταιρείες Nestlé και Starbucks συνεργάζονται στενά για να φέρουν τις ήδη υπάρχουσες ποικιλίες καφέ των καταστημάτων Starbucks®, καβουρδισμένου, αλεσμένου σε ολόκληρους κόκκους καθώς και στιγμιαίου καφέ, σε νέες αγορές.
Όπως αναφέρθηκε σε σχετική ανακοίνωση, μέσω αυτής της σημαντικής συνεργασίας η Nestlé απέκτησε τα μόνιμα δικαιώματα για τη διάθεση των καταναλωτικών συσκευασμένων προϊόντων Starbucks®, τα οποία βρίσκονται εκτός των καταστημάτων Starbucks®. Η νέα σειρά καφέ που δημιουργήθηκε διατίθεται σε σούπερ μάρκετ και σε μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες, προσφέροντας στους λάτρεις του καφέ τη δυνατότητα να απολαύσουν από το σπίτι τους τα μοναδικά ροφήματα καφέ Starbucks®!
Επίσης, η συνεργασία περιλαμβάνει το λανσάρισμα των πρώτων καψουλών Starbucks®, που έχουν αναπτυχθεί με την τεχνογνωσία καφέ και συστημάτων Nespresso® και Nescafé®, Dolce Gusto®.
Βέβαια, η Nestle έχει δυναμική παρουσία στον χώρο εδώ και χρόνια με μια ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων, από το Nescafe και τα διάφορα brands μέχρι τον Nespresso και το Λουμίδη Παπαγάλο. Μόνο ο Nespresso στη χώρα μας έδωσε πέρυσι ένα τζίρο στα 25 περίπου εκατομμύρια στο εν Ελλάδι τμήμα της ελβετικής πολυεθνικής. Σημειώνεται ότι το 2017 ο κύκλος εργασιών της Nestlé Ελλάς Α.Ε. ανήλθε στα 336 εκατ. ευρώ.
Την ίδια ώρα, η The Coca Cola Company έχει ήδη ξεκινήσει την είσοδό της στον κλάδο του καφέ με την εξαγορά της Costa Café. Βέβαια, η The Coca Cola Company ήδη από το 2016 έχει ξεκινήσει συνεργασία με τον κλάδο του καφέ με τον ιταλικό όμιλο καφέ Lavazza. Ωστόσο, η συνεργασία αυτή έλαβε τέλος λόγω της εξαγοράς που έκανε ο αμερικανικός πολυεθνικός κολοσσός. Μάλιστα, σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσαν πρόσφατα η Coca - Cola HBC AG και η Lavazza, η συνεργασία τους θα ολοκληρωθεί στις 31 Οκτωβρίου 2019.
Πάντως, η απόφαση της The Coca - Cola Company να εξαγοράσει τον περασμένο Ιανουάριο την Costa Limited (Costa Coffee) φαίνεται να αλλάζει τα δεδομένα στην αγορά. Είναι χαρακτηριστικό ότι, στις αρχές Ιουνίου, ο επικεφαλής της Coca - Cola HBC, Ζόραν Μπογκντάνοβιτς, μιλώντας σε αναλυτές στο Λονδίνο χαρακτήρισε την εν λόγω εξαγορά φοβερή ευκαιρία που έχει προοπτικές ανάπτυξης.
Σύμφωνα με στοιχεία που είχε παρουσιάσει η διοίκηση της Coca-Cola HBC στο πλαίσιο του Capital Markets Day στο Λονδίνο, στις αρχές Ιουνίου, από 56 δισεκατομμύρια ευρώ που εκτιμάται ότι ήταν η αξία της εν λόγω αγοράς το 2018 (στους τομείς τουλάχιστον που θα δραστηριοποιηθεί η Coca-Cola) αναμένεται να αυξηθεί κατά 4 δισ. ευρώ ακόμη τη διετία 2019-2020 και κατά 13 δισ. ευρώ την περίοδο 2021-2025, καταγράφοντας ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 4%.
«Είναι μια εξαιρετική εξέλιξη που θα δημιουργήσει πραγματική αξία για τους πελάτες μας και για εμάς. Η προσθήκη μιας μάρκας τόσο ισχυρής όσο η Costa Coffee στο χαρτοφυλάκιό μας θα μας επιτρέψει να καλύψουμε περισσότερες περιστάσεις κατανάλωσης, να συνεργαστούμε ακόμα πιο στενά με τους πελάτες μας σε όλα τα κανάλια της αγοράς και να προσφέρουμε ακόμα περισσότερες επιλογές για τους καταναλωτές κάθε μέρα» είχε δηλώσει πρόσφατα ο διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola HBC, Zoran Bogdanovic.
Πάντως οι Έλληνες καταναλωτές θα έχουν την ευκαιρία να δουν από τη νέα χρονιά την νέα πρόταση για … καφέ από την The Coca cola company, ενώ ήδη μπορούν να έχουν την εμπειρία από τις προτάσεις επέκτασης της διάθεσης των προϊόντων Stabucks και τις συνέργιες με τη Nestle.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr