Συνολικά 50.000 Έλληνες καταναλωτές έλαβαν μέρος σε μία από τις μεγαλύτερες γευστικές δοκιμές στην Ελλάδα, κατά την οποία το 59% των συμμετεχόντων επέλεξαν Pepsi MAX!
Το Pepsi Taste Challenge έδωσε δυναμικά το παρόν σε 130 διαφορετικά σημεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, όπως στο Street Food Festival της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, σε πολλά πανεπιστήμια και πολυσύχναστους δρόμους και πλατείες, στους κινηματογράφους Odeon κατά την πρεμιέρα της ταινίας X-MEN, καθώς και σε εμπορικά κέντρα αλλά και πάρα πολλά beach bars κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.
Έλληνες καταναλωτές κάθε ηλικίας έσπευσαν να πάρουν μέρος στα events καταγράφοντας τις γευστικές τους προτιμήσεις. Εντυπωσιακή υπήρξε η θετική ανταπόκρισή τους μέσω των social media της Pepsi, αφού έλαβαν μέρος στα κοντινά στην περιοχή τους events, αξιοποιώντας το geo-location targeting, ενώ όλοι οι συμμετέχοντες έλαβαν αναμνηστικά δώρα Pepsi μετά τη συμμετοχή τους, στο τέλος της γευστικής δοκιμής.
Ταυτόχρονα, στο Pepsi MAX Taste Challenge στην Ελλάδα, συμμετείχαν και γνωστοί lifestyle influences (Filio Lou, Δάφνη Νεοφύτου, Γιώργος Βαγιάτας, Konilo), λαμβάνοντας μέρος στις γευστικές δοκιμές και διασκεδάζοντας στα events που πραγματοποιήθηκαν παράλληλα.
Το Pepsi Taste Challenge έχει πραγματοποιηθεί σε περισσότερες από 20 αγορές παγκοσμίως με τη συμμετοχή περισσότερων από 2,4 εκατ. καταναλωτών, με σκοπό να δώσει την ευκαιρία στους καταναλωτές να δοκιμάσουν και να επιλέξουν το αγαπημένο τους αναψυκτικό Cola, με μόνο κριτήριο τη γεύση.
Στόχος του Pepsi Max Taste Challenge είναι να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να συμμετέχουν στο πιο διασκεδαστικό blind taste event της χρονιάς και να επιλέξουν τη γεύση που προτιμούν περισσότερο ανάμεσα στα δύο αναψυκτικά cola.
H PepsiCo
Οι καταναλωτές απολαμβάνουν τα προϊόντα της PepsiCo 1 δισεκατομμύριο φορές την ημέρα σε περισσότερες από 200 χώρες σε όλο τον κόσμο. Ο κύκλος εργασιών της PepsiCo το 2017 ξεπέρασε τα $63 δις. και προήλθε κυρίως από τα προϊόντα Lay’s, Cheetos, Ruffles, Doritos, Tasty Naturals, Gatorade, Pepsi – Cola, Quaker και Tropicana. Η γκάμα των προϊόντων της PepsiCo περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα από απολαυστικά τρόφιμα και ποτά, εκ των οποίων οι 22 μάρκες φέρνουν η καθεμία περισσότερο από $1 δις. τζίρο σε πωλήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr