Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση αποτελεσμάτων του μητρικού ομίλου Ahold – Delhaize, η αγορά της Ελλάδας συνέχισε να κινείται σε αρνητικό έδαφος, παρότι βελτίωσε την επίδοση της έναντι του α’ τριμήνου του 2019, επηρεασμένη από το συγκριτικά χαμηλότερο περιθώριο κέρδους και από το υψηλό εργατικό κόστος.
Να σημειωθεί ότι σε άλλες αγορές της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ο όμιλος καταγράφει μονοψήφια ανάπτυξη πωλήσεων.
Ειδικότερα, στο β’ τρίμηνο του 2019, οι καθαρές πωλήσεις του ομίλου για την περιοχή της Κεντρικής και ΝΑ Ευρώπης αυξήθηκαν κατά 4,6% φθάνοντας το 1,567 δισ. ευρώ. Η εν λόγω αύξηση υποβοηθήθηκε πάντως από την προσθήκη 134 καταστημάτων που άνοιξαν σε Ρουμανία, Ελλάδα και Σερβία. Σε συγκρίσιμη βάση η ανάπτυξη πωλήσεων στο β΄τρίμηνο ανήλθε κατά 3,4%. Ως απόρροια των παραπάνω, στο α’ εξάμηνο του 2019, οι πωλήσεις του ομίλου στην Κεντρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη ανήλθαν στα 3,032 δισ. ευρώ αυξημένες κατά 3,2%, ενώ σε συγκρίσιμη βάση η αύξηση πωλήσεων ανήλθε σε 2,1%.
Ο όμιλος Ahold – Delhaize ανακοίνωσε σε ενοποιημένη βάση αύξηση των καθαρών του πωλήσεων κατά 1,5% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες στα 16,3 δισ. ευρώ με τις καθαρές πωλήσεις online να έχουν καταγράψει ανάπτυξη κατά 29,2%.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr