Στο πλαίσιο αυτό, το εν λόγω νέο επενδυτικό πρόγραμμα αφορά την αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας του εργοστασίου, για εκσυγχρονισμούς, για αντικαταστάσεις εξοπλισμών και για αξιοποίηση βιοαερίου, νέες αποθήκες κ.ά., με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας στον τομέα τόσο του γιαουρτιού όσο και του παγωτού, για το οποίο υπάρχει πλέον αυξημένη ζήτηση από το εξωτερικό.
Για το παγωτό η εταιρεία ετοιμάζεται να κάνει δυναμικότερη έξοδο στα Βαλκάνια και την Κύπρο, όπου ήδη διαθέτει τα επώνυμα παγωτά της σε 5.000 σημεία πωλήσεων, με καινοτόμα παγωτά private label, ενώ η συνεργασία της με την ALDI UK οδήγησε στον διπλασιασμό των εξαγωγών παγωτού, γεγονός που σε συνδυασμό με τη διαπίστωση ότι οι δύο μεγάλοι ευρωπαίοι παραγωγοί δεν καλύπτουν το 50% μιας αγοράς 18 δισ. που θέλει private label, οδηγεί όπως σημειώνει ο κ. Τσινάβος την ΚΡΙ ΚΡΙ σε νέες επενδύσεις και στο παγωτό.
Γι’ αυτό ακριβώς και περίπου το ένα τρίτο του νέου επενδυτικού της προγράμματος αφορά τον τομέα του παγωτού και θα δημιουργηθούν δύο νέες γραμμές παραγωγής γιαουρτιού και μία νέα γραμμή παραγωγής παγωτού. Εντός Ελλάδας η εταιρεία διαθέτει τα παγωτά της σε περίπου 15.000 σημεία πωλήσεων.
Στη διάρκεια του α’ τριμήνου 2019, στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις της Kρι Κρι εμφανίζουν αύξηση +6,9%, ξεπερνώντας τα €9,8 εκ. Η επίδοση αυτή, είναι αποτέλεσμα, κυρίως, της ενίσχυσης του μεριδίου αγοράς των γιαουρτιών Kρι Κρι πλέον της 1 ποσοστιαίας μονάδας, που διαμορφώνεται, πλέον, σε 16,6% σε όγκο, σε συνδυασμό με την άνοδο (+3,3%) της αξίας της συνολικής αγοράς [στοιχεία IRI Μαρ. 2019].
Στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού συνεχίζουν να παρουσιάζουν αύξηση +43,5%. Οι υφιστάμενες κύριες αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ιταλίας εμφανίζουν ιδιαίτερη δυναμική, ενώ περιφερειακές αγορές (όπως της Ιρλανδίας και της Σουηδίας) συνεισφέρουν επικουρικά στην ανάπτυξη των πωλήσεων.
Τέλος, στον κλάδο του παγωτού, όπου το α' τρίμηνο δεν είναι αντιπροσωπευτικό των ετήσιων αποτελεσμάτων λόγω της μεγάλης εποχικότητας, οι πωλήσεις στην ελληνική αγορά εμφανίζουν μικρή αύξηση +2,2%. Παρά την επιτυχή επέκταση του δικτύου πωλήσεων με νέα σημεία, στη φετινή σεζόν οι πωλήσεις επηρεάστηκαν έντονα αρνητικά από τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες που επικράτησαν από τα μέσα του Μαρτίου, και συνεχίστηκαν μέχρι και τα μέσα Μαΐου.
ΑΝΕΣΤΗΣ ΝΤΟΚΑΣ
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr