Και οι δύο εταιρείες δεσμεύονται ότι μέχρι την ολοκλήρωση της μεταξύ τους συνεργασίας, οι πελάτες θα συνεχίσουν να απολαμβάνουν την ίδια υποστήριξη και όλες οι υφιστάμενες συμφωνίες θα συνεχίσουν να είναι σε ισχύ.
Ο Πρόδρομος Νικολαΐδης, Coffee Director του Ομίλου Coca-Cola HBC, δήλωσε: «η συνεργασία μας μάς χάρισε πολύτιμη εμπειρία σε μια σημαντική κατηγορία που υποστηρίζει το όραμά μας να γίνουμε ένας total beverage partner, διαθέτοντας ένα πλούσιο χαρτοφυλάκιο προϊόντων που προσφέρει επιλογές σε όλες τις περιστάσεις κατανάλωσης κάθε ημέρας. Ο καφές θα συνεχίσει και στο μέλλον να έχει έναν καταλυτικό ρόλο σε αυτή τη στρατηγική. Ωστόσο, έχουμε συμφωνήσει ότι τώρα είναι η σωστή στιγμή να διαχωρίσουμε τις δραστηριότητές μας καθώς διερευνούμε καινούργιες και διαφορετικές συνεργασίες σε αυτήν την κατηγορία».
Ο Mauro Mantovani, Global CCO του Ομίλου Lavazza, δήλωσε: «η Ελλάδα είναι μια χώρα με στρατηγική σημασία για εμάς: θα επιταχύνουμε τη δραστηριότητά μας στην αγορά με μια πιο άμεση προσέγγιση marketing, χτίζοντας στέρεες συνεργασίες με εξειδίκευση στον καφέ σε τοπικό επίπεδο και συνεχίζοντας χωρίς διακοπή όλες τις συνεργασίες που αναπτύχθηκαν από την Coca-Cola HBC στην Ελλάδα. Η Coca-Cola HBC υπήρξε ένας σημαντικός συνεργάτης σε αυτήν την περίοδο ανάπτυξής μας στην περιοχή. Η αποστολή της Lavazza, ενός παγκόσμιου premium brand, είναι να προωθεί την αυθεντική απόλαυση του ιταλικού καφέ παντού στον κόσμο, σε όλες του τις μορφές, ανταγωνιζόμενη σε όλες τις κατηγορίες και τα κανάλια, έχοντας την ποιότητα ως λέξη-κλειδί στην καρδιά όλων όσων κάνουμε».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr