Οι 40 συνολικά ελληνικές εταιρείες, πραγματοποίησαν περισσότερες από 500 προκαθορισμένες επιχειρηματικές συναντήσεις με τους 21 αγοραστές, εκπροσώπους δικτύων διανομής και αλυσίδων λιανεμπορίου από ΗΠΑ, Καναδά, Ν. Κορέα, Κίνα, ΗΑΕ, Αίγυπτο, Πολωνία, Ουγγαρία, Γερμανία, Μ. Βρετανία, θέτοντας τις βάσεις για τη μελλοντική σύναψη εμπορικών συμφωνιών. Οι επιχειρηματικές συναντήσεις υλοποιήθηκαν με την υποστήριξη των γραφείων Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων των κατά τόπους Πρεσβειών της Ελλάδας.
Τη Δευτέρα 10 Ιουνίου, πριν την έναρξη των επιχειρηματικών συναντήσεων πραγματοποιήθηκε σεμινάριο, όπου παρουσιάστηκε ο σημαίνων ρόλος της τυροκομίας στην ιστορία, κοινωνιολογία και ανθρωπογεωγραφία της Ελλάδας από τον κ. Κίμωνα Γεωργίου, Σύμβουλο διαμόρφωσης στρατηγικών που συνδέουν τον άνθρωπο, τη διατροφή και τη γαστρονομία. Παρουσιάστηκαν τα ελληνικά ΠΟΠ & ΠΓΕ τυριά, ενώ καθ΄ όλη τη διάρκεια των συναντήσεων, λειτουργούσε εκθεσιακός χώρος. Την εκδήλωση προλόγισε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού, κ Γ. Στεργιούλης, ο οποίος καλωσόρισε τους αγοραστές και τους Έλληνες επιχειρηματίες, ενώ την παρακολούθησαν εκπρόσωποι του ΕΛΓΟ και κλαδικών φορέων.
Το χώρο διεξαγωγής των επιχειρηματικών συναντήσεων στη Λάρισα, επισκέφθηκαν και συνομίλησαν με τους Έλληνες επιχειρηματίες και τους αγοραστές, ο Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Β. Κόκκαλης, ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κ. Αγοραστός, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Λάρισας, κ Σ. Γιαννακόπουλος, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Enterprise Greece, κος Γρηγόρης Στεργιούλης, ο οποίος δήλωσε «Ο Οργανισμός έχει εκπονήσει και υλοποιεί συγκεκριμένο σχέδιο για την προώθηση και προβολή των εκλεκτών ελληνικών τυροκομικών προϊόντων. Τη διοργάνωση των εξειδικευμένων επιχειρηματικών συναντήσεων θα ακολουθήσει η στοχευμένη εθνική παρουσίαση στη Διεθνή Έκθεση Τροφίμων ANUGA 2019. Με μεγάλη μας ικανοποίηση ακούσαμε τους αγοραστές, που σημειωτέο προέρχονται από αγορές στόχους, να επιβεβαιώνουν την υψηλή ποιότητα των ελληνικών τυροκομικών – γαλακτοκομικών προϊόντων και να φαίνονται ιδιαίτερα πρόθυμοι να συνεχίσουν την ανάπτυξη των εμπορικών σχέσεων με τη χώρα μας. Ταυτόχρονα, οι εκπρόσωποι των Ελληνικών Επιχειρήσεων εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για τη οργάνωση και τόνισαν τη μεγάλη ανάγκη για παρόμοιες δράσεις που τους δίνουν τη δυνατότητα να παρουσιάσουν τα προϊόντα τους σε κοινό. »
Το 4ο πρόγραμμα επιχειρηματικών συναντήσεων εντάσσεται στο στρατηγικό σχέδιο για την προώθηση του Αγροδιατροφικού κλάδου που σχεδίασε και εκπονεί ο Οργανισμός από το 2016 και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την οργάνωση επιχειρηματικών συναντήσεων με αγοραστές από το εξωτερικό και την διοργάνωση επιχειρηματικών αποστολών σε αγορές – στόχους. Οι πρωτοβουλίες αυτές είχαν ως αποτέλεσμα την προβολή προϊόντων ελληνικών εξαγωγικών εταιρειών και καθιέρωση της Ελλάδας ως χώρας παραγωγής υψηλής ποιότητας προϊόντων, κάτι που καταγράφεται και στην ρεκόρ αύξηση των εξαγωγών για άλλη μία χρονιά.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr