Ο λόγος για το Vision Picking, που λειτουργεί με τη χρήση ειδικών έξυπνων γυαλιών, μέσω των οποίων ο εργαζόμενος πραγματοποιεί τις εργασίες διαχείρισης των παραγγελιών στην αποθήκη. Πλέον το νέο σύστημα που εφαρμόζεται για πρώτη φορά στον κλάδο τροφίμων – ποτών έρχεται να αντικαταστήσει το mobile picking. Το νέο σύστημα επιτρέπει , δε, στην εταιρεία να διαχειρίζεται και να εκτελεί χιλιάδες παραγγελίες μεικτών παλετών με μεγαλύτερη ταχύτητα, ευκολία και ακρίβεια.
Ήδη τους πρώτους δύο μήνες που το νέο σύστημα εφαρμόζεται στο Κέντρο Διανομής Βορείου Ελλάδος στη Θεσσαλονίκη η παραγωγικότητα έχει ανέβει κατά 6% έως 8%. Μάλιστα η εταιρεία στοχεύει στην αύξηση της παραγωγικότητας κατά 10% στο άμεσο μέλλον.
Έως το τέλος του 2019 θα έχει εφαρμοστεί και στο μεγάλο εργοστάσιο της εταιρείας, στο μεγάλο εμφιαλωτήριο Mega – Plant στο Σχηματάρι Αττικής. Επίσης, μέσα στο 2019 αναμένεται να εγκατασταθεί και σε μονάδες του ομίλου στην Ουγγαρία, την Ρουμανία, την Βουλγαρία και την Σερβία. Κατόπιν, όπως τόνισαν τα στελέχη της Coca Cola χθες κατά την παρουσίαση στη Θεσσαλονίκη στα ΜΜΕ της καινοτομίας αυτής, στόχος είναι να επεκταθεί το σύστημα και στις υπόλοιπες 28 χώρες που παρουσία η 3Ε. Σημειώνεται ότι συνολικά υπάρχουν υπό διαχείριση πάνω από 280 αποθήκες.
«Είμαστε πολύ περήφανοι που ο Όμιλός μας επέλεξε την Ελλάδα και τους ανθρώπους μας στο Κέντρο Διανομής της Coca-Cola Τρία Έψιλον στη Θεσσαλονίκη για την πρώτη εφαρμογή αυτής της πρωτοποριακής τεχνολογίας στη διαχείριση αποθήκης.
Το Vision Picking ενισχύει την τεχνογνωσία των ανθρώπων μας και μας επιτρέπει να δημιουργούμε χιλιάδες παραγγελίες μεικτών παλετών με μεγαλύτερη ταχύτητα, ευκολία και ακρίβεια. Η εξυπηρέτηση των πελατών μας γίνεται ακόμα πιο αποτελεσματική αλλάζοντας για πάντα τον τρόπο διαχείρισης της παραγγελίας στον κλάδο καταναλωτικών αγαθών», δήλωσε χθες στη Θεσσαλονίκη η Σουζάνα Ραρή, Διευθύντρια Εφοδιαστικής Αλυσίδας της Coca-Cola Τρία Έψιλον.
Το ύψος της αρχικής επένδυσης για την ανάπτυξη του software ανήλθε στις 200.000 ευρώ, ενώ προγραμματίζονται νέες επενδύσεις, στον τομέα του hardware και της παραμετροποίησης. Μάλιστα η εταιρεία συνεργάστηκε με τη Ubimax για την παροχή του λογισμικού, που χρησιμοποιούν τα γυαλιά.
«Μας χαροποιεί ιδιαίτερα που πρώτα στην Ελλάδα ξεκινάμε τη χρήση μίας καινοτόμου τεχνολογίας, όπως αυτής του Vision Picking, που μας επιτρέπει να βελτιώσουμε την παραγωγικότητα και την αποδοτικότητα μίας πολύπλοκης διαδικασίας, όπως είναι η συλλογή προϊόντων (picking). Με αφετηρία την Ελλάδα και το Κέντρο Διανομής Βορείου Ελλάδος της Θεσσαλονίκης, ο όμιλος θα εφαρμόσει την τεχνολογία augmented reality για τη διαχείριση αποθήκης και στις 28 χώρες που δραστηριοποιείται», δήλωσε ο Κωνσταντίνος Ηλιόπουλος, Group Warehouse & ICSC Product Manager CCHBC.
Το Κέντρο Διανομής Βορείου Ελλάδος στη Θεσσαλονίκη είναι ένα από τα μεγαλύτερα στην περιοχή. Απασχολεί συνολικά 200 εργαζόμενους, εξυπηρετώντας καθημερινά 963 πελάτες. Διαθέτει 14.020m2 στεγασμένο χώρο αποθήκης με χωρητικότητα 8.733 παλέτες.
Από εδώ διακινούνται ετησίως 7,5 εκατ. κιβώτια, εξυπηρετώντας συνολικά 67.600 παραγγελίες, ενώ περισσότερο από το 55% των παραγγελιών, αφορά μεικτές παλέτες, δηλαδή παλέτες που δεν έχουν μόνο ένα είδος προϊόντος, άρα θέλουν ειδική διαχείριση.
Διαθέτει τη μεγαλύτερη εφοδιαστική αλυσίδα στην Ελλάδα διακινώντας 65.000.000 κιβώτια, σε 4.000 σημεία σε όλη τη χώρα, από τέσσερα εργοστάσια και έξι διανεμητικά κέντρα.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr