Πιο συγκεκριμένα η εταιρία που αποτελεί τη δεύτερη μεγαλύτερη στην ελληνική αγορά προγραμματίζει επενδύσεις ύψους 12 εκατ. Ευρώ. Μάλιστα τα κεφάλαια αυτά είναι κατά 7 εκατ. Ευρώ περισσότερα από τα αρχικώς προγραμματισμένα, ενώ φέτος η εταιρία ολοκληρώνει το πενταετές επενδυτικό της πρόγραμμα ύψους 48 εκατ.ευρώ. Παράλληλα ανταποκρινόμενη στις νέες τάσεις των καταναλωτών σχεδιάζει να εμπλουτίσει το portfolio της με νέα προϊόντα. Ήδη, βέβαια, έμφαση δίνεται στα χωρίς αλκοόλ προϊόντα όπως η σειρά αναψυκτικών Tuborg, ο μηλίτης και τα παραπλήσια σκευάσματα, ενώ φορτσάρει για την προώθηση της Fix. Με όχημα το σποτ με τους δημοφιλείς ηθοποιούς και την αποτύπωση της καθημερινής εικόνας της ταβέρνας και της πάγιας αξίας της φιλίας εν όψει και της θερινής σεζόν που παραδοσιακά για την Ελλάδα συγκεντρώνει τους μεγαλύτερους όγκους πωλήσεων, επιχειρεί να τονώσει την παρουσία της Fix, που ήδη κυκλοφορεί σε άλλο μπουκάλι.
Μοχλός για την δυναμική των προϊόντων της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας και δη της Fix ε΄ναι οι προσφορές ύψους περίπου 6 εκατομμυρίων που προγραμματίζονται φέτος αλλά και η σχετικά καλή πορεία της αγοράς. Σύμφωνα με στελέχη της αγοράς στο συν 4% κινήθηκε η αγορά πέρυσι ενώ η φετινή χρονιά αναμένεται να κινηθεί ανοδικά μεταξύ 2% και 3%, κυρίως λόγω ξένων τουριστών.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr