Ειδικότερα, όλες οι αγορές σημείωσαν σημαντική αύξηση πωλήσεων, με τη Λιθουανία να καταγράφει το μεγαλύτερο ποσοστό 19% σε σχέση με το 2017, και ακολουθούν η Ελλάδα (13,8%), η Ρουμανία (11,2%), η Εσθονία (9,1%), η Λετονία (8,9%) και η Μάλτα (7,5%).
Η Premier Capital σε έξι ευρωπαϊκές αγορές με έδρα τη Μάλτα, παρουσίασε κέρδη προ φόρων ύψους 23 εκατ. ευρώ για τη χρονιά που έκλεισε στις 31 Δεκεμβρίου 2018, έναντι των 20 εκατ. ευρώ για τη χρονιά 2017.
Το 2018, ο όμιλος κατέγραψε αύξηση κύκλου εργασιών κατά 11,5% και πραγματοποίησε έσοδα της τάξης των 294 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, χάρη σε μια ομάδα 8.000 ανθρώπων σε 146 εστιατόρια στην Ελλάδα, Εσθονία, Λετονία, Λιθουανία, Μάλτα και Ρουμανία, η Premier Capital εξυπηρέτησε 119 εκατομμύρια πελάτες πέρσι, 7 εκατομμύρια περισσότερους από το 2017, θέτοντας ξανά νέα υψηλά ρεκόρ για τον όμιλο.
Μέσα στη χρονιά, η Premier Capital άνοιξε 10 νέα εστιατόρια, συγκεκριμένα οκτώ στη Ρουμανία, ένα στη Λιθουανία και ένα στην Ελλάδα. Τέσσερα εστιατόρια του δικτύου έκλεισαν, ενώ τρία υφιστάμενα εστιατόρια στις Βαλτικές και τη Ρουμανία ανακαινίστηκαν.
Ο όμιλος παρουσιάζει θετική εικόνα στη συνολική δραστηριότητά του σε όλες τις αγορές και συνεχίζει για την επίτευξη του στόχου του για βιώσιμη ανάπτυξη. Στις Βαλτικές χώρες, τη Μάλτα και τη Ρουμανία το brand McDonald’s παραμένει ηγέτης στην αγορά της μαζικής εστίασης, ενώ το μερίδιο αγοράς και ο αριθμός των πελατών αυξάνεται σταθερά, ακολουθώντας τη συνεχώς βελτιούμενη ποιότητα των υπηρεσιών. Στην Ελλάδα, παρά τον έντονο ανταγωνισμό από τοπικά και διεθνή brands αλλά και το οικονομικό περιβάλλον που παραμένει απαιτητικό, τα αποτελέσματα βελτιώνονται και αυξάνεται το μερίδιο αγοράς.
Το τρέχον έτος, ο όμιλος πρόκειται να ανοίξει 13 νέα εστιατόρια, στο πλαίσιο του επενδυτικού του προγράμματος ύψους 64 εκατ. ευρώ. Στόχος είναι η διεύρυνση του δικτύου της Premier Capital στις Βαλτικές, την Ελλάδα, τη Ρουμανία και τη Μάλτα στα 176 εστιατόρια μέχρι το 2021.
«Τα αποτελέσματα του 2018 αποδεικνύουν τη σταθερή δέσμευσή μας να λειτουργούμε εξαιρετικά εστιατόρια McDonald’s», λέει ο CEO της Premier Capital Victor Tedesco. «Σε όλες τις αγορές στις οποίες δραστηριοποιούμαστε, οι άνθρωποί μας είναι απόλυτα προσηλωμένοι στο να προσφέρουν την καλύτερη εμπειρία McDonald’s στους πελάτες μας. Αυτή η αποστολή βασίζεται στην αυξανόμενη επισκεψιμότητα των πελατών μας και στη διασφάλιση ότι οι άνθρωποί μας απολαμβάνουν να εργάζονται στα εστιατόρια McDonald’s. Θα συνεχίσουμε να τους δίνουμε κίνητρα για συνεργασία, ανταλλαγή γνώσης και εμπειριών και όλα τα πλεονεκτήματα που προκύπτουν από τη δραστηριοποίηση του ομίλου μας σε έξι χώρες».
«Το 2019 εστιάζουμε στο να περιορίσουμε τις περίπλοκες διαδικασίες στα εστιατόρια τόσο για τους πελάτες όσο και τους ανθρώπους μας. Θα απλοποιήσουμε το μενού, διασφαλίζοντας την ποικιλία και τη σταθερή αξία για τους πελάτες μας, και θα τους δώσουμε τη δυνατότητα να παραγγέλνουν με ευκολία μέσα από καινοτομίες τόσο εντός των εστιατορίων όσο και στα κινητά τους. Η Premier Capital είναι απόλυτα προσανατολισμένη στον σκοπό του brand να δημιουργήσει μια καλύτερη McDonald’s».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr