Στο πλαίσιο αυτό προγραμματίζει επένδυση 3 εκατ. ευρώ για ένα νέο εργοστασίου για τα έτοιμα γεύματα, (μουσακά και παστίτσιο με κιμά κοτόπουλου ελευθέρας βοσκής κα), ενώ ποντάρει και στην παραγωγή προϊόντων από εκτροφή που γίνεται χωρίς αντιβιοτικά/
Επιπλέον η Πίνδος αναπτύσσει και το χαρτοφυλάκιο των προς διανομή προϊόντων της από άλλα είδη κρέατος πέρα από το κοτόπουλο όπως μοσχαρίσιο, χοιρινό συνεργαζόμενη με άλλους παραγωγούς. Σημειώνεται ότι η Πίνδος διαθέτει δίκτυο με 6.500 σημεία πώλησης. Παράλληλα είναι κοντά σε συμφωνία για τη διανομή των Ηπειρωτικών Αυγών με αλυσίδες του οργανωμένου λιανεμπορίου.
Ταυτόχρονα, «βλέπει» και την ανάπτυξη σε όμορες ξένες αγορές σε μια προσπάθεια τόνωσης των εξαγωγών της που το 2018 ήταν στα 8,5 εκ. ευρώ. Ήδη έχει παρουσία από πέρυσι στα Νότια Βαλκάνια, στην Κύπρο και στην Ιταλία ενώ εξάγει νεοσσούς στην Αλβανία.
Συνολικά το επενδυτικό πλάνο για την περίοδο 2019-2022 ανέρχεται στα 20 εκ. ευρώ. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2018, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 13,75%, παραπάνω από τις αρχικές εκτιμήσεις λόγω της ανάπτυξης του δικτύου της Σκλαβενίτης. Τα καθαρά κέρδη, αναμένονται περί τα 3 εκ. ευρώ. Τέλος το 2018 οι πωλήσεις ανήλθαν στα 250 εκατ. ευρώ και ενώ για το 2019 εκτιμάται μια αύξηση στο 5%.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr