Συγκεκριμένα, το MILKO διακρίθηκε στα ERMIS AWARDS 2018 με τέσσερα GOLD βραβεία στις κατηγορίες DIGITAL και ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, δύο BRONZE βραβεία στην κατηγορία ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ, ενώ απέσπασε και το κορυφαίο βραβείο GRAND ERMIS για την ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ της ταινίας.
Στο πλαίσιo αυτής της ταινίας, το MILKO και ο Γιάννης Αντετοκούνμπο, ο οποίος από το 2014 μέχρι σήμερα συνεχίζει να είναι ο απόλυτος πρεσβευτής της καμπάνιας #pistepseto με μήνυμα MILKO «ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ», ταράζουν τα νερά με μια απρόβλεπτη και πρωτοποριακή επικοινωνία σε μορφή animation. Μεταφέροντας με ευφάνταστο τρόπο την καταιγιστική δράση στον ψηφιακό κόσμο, ο Γιάννης αναστατώνει στην ταινία αυτή την Ελλάδα, ζητώντας να πιεί ένα MILKO πριν τον επόμενο αγώνα του στο Milwaukee, γιατί το MILKO του δίνει ενέργεια.
Η καμπάνια είχε πολύ μεγάλο impact σε επίπεδο awareness, καθώς τη μέρα του λανσαρίσματος τα μεγαλύτερα sites μίλησαν για τη νέα ταινία του Milko, κερδίζοντας περίπου 800K σε earned media, σε Ελλάδα και Αμερική. Παράλληλα οι subscribers στο YouTube αυξήθηκαν κατά 200% και τo συνολικό reach της καμπάνιας άγγιξε τα 4 εκατομμύρια views.
Μέσα από μοναδικές και εμπνευσμένες ιδέες που αναδεικνύουν τη φιλοσοφία και το DNA του MILKO, η ΔΕΛΤΑ συνεχίζει να δημιουργεί ξεχωριστές ταινίες, που επικοινωνούν βασικές αξίες της ζωής και ανανεώνουν τη σχέση της με το νεανικό κοινό, γεγονός το οποίο επιβεβαιώνεται, για ακόμη μια χρονιά, από τις πολλαπλές βραβεύσεις στα Ermis Awards, τα οποία αποτελούν την κορυφαία διοργάνωση του κλάδου της διαφήμισης και επικοινωνίας στη χώρα μας.
Μπορείτε να δείτε την ταινία στο https://www.youtube.com/watch?v=c5pbsSh1PxI
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr