Σειρά καινοτομιών για τα συνεργαζόμενα ψητοπωλεία αλλά και συνολικά την αγορά ετοιμάζει η η Megas Yeeros. Πιο συγκεκριμένα, όπως αναφέρθηκε χτες στο περιθώριο καθιερωμένου συνεδρίου που διοργανώνει η εταιρία για τους συνεργάτες της στο Ίδρυμα Νιάρχος, η εταιρία σχεδιάζει ένα νέο κωδικό ενταγμένο στο κλίμα των διατροφικών συνηθειών της εποχής. Έτσι, μετά τα χωρίς γλουτένη προϊόντα στην αγορά θα μπουν από τη Megas Yeeros στον επόμενο μήνα κωδικοί vegan γύρου από φυτικά προϊόντα, όπως ρεβύθια, φασόλια και σόγια. Μάλιστα όπως τονίστηκε ήδη τέτοια προϊόντα παράγονται στις ΗΠΑ όπου υπάρχει μονάδα παραγωγής της εταιρίας. Μάλιστα στα σχέδια είναι η επέκταση των δραστηριοτήτων στις ΗΠΑ με γραμμές παραγωγής προψημένου γύρου, προϊόν στο οποίο πιστεύει πολύ ο επικεφαλής της Megas Yeeros Νίκος Λούστας, όντας και πρωτοπόρος στο λανσάρισμά του. Η επέκταση είτε θα γίνει σε άλλο γεωγραφικό σημείο με αξιοποίηση του υπάρχοντος κτηρίου είτε με εμπλουτισμό της υφιστάμενης δομής.
Παράλληλα με τον ανταγωνισμό στον κλάδο του γύρου και των ψητοπωλείων να εντείνεται η Megas Yeeros όπως αναφέρθηκε προωθεί την ψηφιακοποίηση σε όλο το δίκτυο των συνεργατών της. Πιο συγκεκριμένα προωθεί την ολοκληρωμένη ένταξη των ψητοπωλείων σε πλατφόρμες ηλεκτρονικών πωλήσεων και παραγγελιών, όπως η efood, της Cosmote. Έτσι θα στηρίξει πχ την προσπάθεια των παραδοσιακών σουβλατζίδικων να καταφέρουν να έχουν διαδικτυακή πρόσβαση στα δυναμικά κοινά των millennials και της generation – X που είναι συνεχώς On line. Πώς θα γίνει αυτό; Με επιδότηση και συμβολή στις προμήθειες που καταβάλλονται πχ στην Cosmote ανά παραγγελία.
Γιώργος Αλεξάκης
Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr