Το «Άσ’ το Πάνω μου» αποτελεί πρωτοβουλία της Συμμαχίας “Responsibility Alliance”, η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τη VALUECOM, Creative Marketing Agency, με στόχο να ανοίξει διάλογο με τους νέους για την αξία της υπευθυνότητας. Μέσω του Διαγωνισμού δόθηκε η δυνατότητα στους νέους από 18 έως 25 ετών να εκφράσουν με βίντεο, φωτογραφία ή διήγημα, τον τρόπο με τον οποίο είναι υπεύθυνοι σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής τους.
Η συγκεκριμένη ενέργεια εντάσσεται στο σύνολο των επικοινωνιακών πρωτοβουλιών της Συμμαχίας που απευθύνονται στο καταναλωτικό κοινό, στην επιτόπια κατανάλωση και τα σημεία πώλησης (supermarkets, κάβες, ξενοδοχεία, καφεστίαση κ.λπ.) και στόχο έχουν να ενημερώσουν κοινό και επαγγελματίες της αγοράς σχετικά με τα ορθά πρότυπα πώλησης και κατανάλωσης αλκοόλ.
Η κα Σοφίκα Παπανικολάου, Γενική Διευθύντρια της Ένωσης Επιχειρήσεων Αλκοολούχων Ποτών της Συμμαχίας για την Υπεύθυνη Πώληση Οινοπνευματωδών Ποτών “Responsibility Alliance” δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι για αυτή τη βράβευση. Ο Διαγωνισμός αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τους νέους, οι οποίοι τον αγκάλιασαν από την πρώτη κιόλας στιγμή. Ήταν το κίνητρο για να αναπτύξουν το ταλέντο τους και να εκφραστούν για την αξία της υπευθυνότητας με τον τρόπο που οι ίδιοι το επιθυμούσαν. Το «Άσ’ το πάνω μου» φιλοδοξούμε να είναι το έναυσμα για την εκκίνηση ενός κοινωνικού διαλόγου για την ενθάρρυνση υπεύθυνων προτύπων και το πώς εντάσσεται το αλκοόλ σε έναν ισορροπημένο τρόπο ζωής».
Λίγα λόγια για το Responsibility Alliance
Με τη «Συμμαχία για την Υπεύθυνη Πώληση Οινοπνευματωδών Ποτών - Responsibility Alliance», η Ένωση Επιχειρήσεων Αλκοολούχων Ποτών (ΕΝ.Ε.Α.Π.) και ο Σύνδεσμος Ελλήνων Παραγωγών Αποσταγμάτων και Αλκοολούχων Ποτών (Σ.Ε.Α.Ο.Π.), κάλεσαν τις επιχειρήσεις εισαγωγής, παραγωγής και διάθεσης ποτών καθώς και τους εκπροσώπους του λιανικού εμπορίου και της επιτόπιας κατανάλωσης να συμμετέχουν σε μια
συντονισμένη προσπάθεια για την προαγωγή και διασφάλιση της υπεύθυνης διάθεσης, πώλησης και κατανάλωσης αλκοόλ. Ενδεικτικά, στην πρωτοβουλία συμμετέχουν οι όμιλοι ΑΒ Βασιλόπουλος, ΜΕΤΡΟ Μy Market, Grecotel κ.ά. Επιπλέον, την πρωτοβουλία έχουν αγκαλιάσει εξειδικευμένοι φορείς σε ζητήματα πρόληψης και δημόσιας υγείας που συμβάλλουν ενεργά στο έργο της Συμμαχίας με την επιστημονική τους γνώση
και εμπειρία.
Βάσει στοιχείων η κατά κεφαλήν κατανάλωση αλκοόλ στην Ελλάδα είναι από τις χαμηλότερες στην ΕΕ. Ωστόσο, έρευνες καταγράφουν ότι πολλοί νέοι έρχονται σε επαφή με το αλκοόλ σε μικρή ηλικία λόγω και της ελλιπούς εφαρμογής του νόμου της μη πώλησης αλκοόλ σε ανήλικους. Σε αυτό το πλαίσιο, ο ρόλος της Συμμαχίας για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση όλων των ηλικιακών κοινών, και τη διεξαγωγή ενός ανοιχτού κοινωνικού διαλόγου για την ενθάρρυνση υπεύθυνων προτύπων σχετικά με το αλκοόλ αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία.
Μάθετε περισσότερα για τη Συμμαχία Responsibility Alliance, επισκεπτόμενοι την ηλεκτρονική διεύθυνση:
http://www.responsibility-alliance.gr/
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr