Γι΄αυτό αν και η διοίκηση διατήρησε τις προβλέψεις της αμετάβλητες, ο οίκος άρπαξε την ευκαιρία και διαφοροποιήθηκε. Για το σύνολο της τρέχουσας χρήσης τώρα περιμένει πωλήσεις 6,2 δισ., καθαρά κέρδη 445 εκατ. και κέρδη ανά μετοχή 1,84 ευρώ. Η μετοχή διαπραγματεύεται τα εκτιμώμενα αυτά κέρδη 17,7 φορές.
Στα 38 ευρώ ανέβασε την τιμή στόχο για την Coca Cola η Merrill Lynch, καθώς αύξησε τις εκτιμήσεις για τα κέρδη ανά μετοχή του 2007 κατά 2%. Η νέα τιμή στόχος είναι υψηλότερη κατά 8% από την προηγούμενη, ενώ ο οίκος διατηρεί τη σύσταση αγοράς για τη μετοχή. Οπως και στην έκθεση της Lehman έτσι και η Merrill Lynch σχολιάζει το γεγονός ότι η διοίκηση δεν ανέβασε τις εκτιμήσεις της μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του πρώτου τριμήνου τα οποία χαρακτηρίζονται από τον οίκο ως ισχυρά. Και η Merrill Lynch όμως ανέβασε τις προβλέψεις της πάνω από αυτές της διοίκησης της Coca Cola και σημειώνει πως η μετοχή προσφέρει τον καλύτερο συνδυασμό αξίας και ανάπτυξης. Η μετοχή διαπραγματεύεται τις εκτιμήσεις του οίκου 17,7 φορές ενώ ο κλάδος 19 φορές.
Η Πειραιώς ΑΧΕ ανέβασε την τιμή στόχο στα 34,20 ευρώ από 32,60 ευρώ διατηρώντας την ουδέτερη σύσταση για τη μετοχή. Η ΑΧΕ ανέβασε την εκτίμηση για τα κέρδη ανά μετοχή της τρέχουσας χρήσης κατά 1,1% και στο 1,82 ευρώ. Οι νέες εκτιμήσεις είναι ανώτερες από αυτές της διοίκησης.
Η Marfin/Egnatia αυξάνει την τιμή στόχο για τη μετοχή της Coca Cola στα 31 ευρώ από 30 ευρώ προηγουμένως, ενώ διατηρεί αμετάβλητες τις εκτιμήσεις της για την κερδοφορία της εταιρείας και τη σύσταση Διακράτηση για τη μετοχή της. Σύμφωνα με τη χρηματιστηριακή, τα οικονομικά αποτελέσματα της Coca Cola ήταν ισχυρά, χωρίς ωστόσο να εμπνέουν περαιτέρω αναβάθμιση.
Τι ειπωθηκε στην τηλεδιάσκεψη
Στην χθεσινή τηλεδιάσκεψη, η διοίκηση της Coca Cola διατήρησε τις εκτιμήσεις της για το 2007 υποδεικνύοντας οργανική αύξηση λειτουργικών κερδών (ΕΒΙΤ) κατά 11-13% και καθαρών κερδών κατά 12-14%.
Σύμφωνα με όσα αναφέρει η Marfin/Egnatia στο πρωινό της σχόλιο δεδομένου της εποχικότητας του πρώτου τριμήνου και παρά την ισχυρότερη αύξηση του όγκου πωλήσεων, η διοίκηση διατήρησε τις εκτιμήσεις της. Το επιτυχές λανσάρισμα της Coca Cola Zero σε βασικές αγορές ενίσχυσε την αύξηση του όγκου πωλήσεων του ομίλου πέρα από την συμμετοχή των νέων εξαγορών και την οργανική ανάπτυξη στις περισσότερες αγορές.
Η Coca Cola θα λανσάρει την Coca Cola Zero σύντομα στην Αυστρία και την Ρουμανία και θα ακολουθήσουν νέες αγορές μεσοπρόθεσμα. Η Coca Cola Zero δεν επηρέασε τις πωλήσεις των άλλων ανθρακούχων ποτών μέχρι στιγμής, κάτι το οποίο αναμένεται να συμβεί αργότερα ώστε να εξομαλύνει την αύξηση των πωλήσεων στους άλλους τύπους Coca Cola.
Η μισή οργανική αύξηση πωλήσεων (4%) στις ανεπτυγμένες αγορές προήλθε από την Coca Cola Zero. Αυξήσεις τιμών εφαρμόστηκαν περίπου στις μισές χώρες που δραστηριοποιείται ο όμιλος , ενώ περαιτέρω αυξήσεις θα ακολουθήσουν στην διάρκεια του χρόνου. Οι τιμές των πρώτων υλών πίεσαν τα περιθώρια κέρδους και κυρίως το αλουμίνιο σε σχέση με την ζάχαρη και το ΡΕΤ.
Η ιταλική εταιρεία μεταλλικού νερού, Fonti del Vulture, που εξαγοράσθηκε πέρυσι παραμένει ζημιογόνος κατά περίπου 3 εκατ. και αναμένεται να ανακάμψει από το 2009. Μέχρι τότε θα επηρεάζει κατά 0,5-1% την αύξηση των λειτουργικών κερδών (ΕΒΙΤ). Τα κόστη αναδιάρθρωσης ήταν ελάχιστα, κάτω από 1εκατ. και αναμένεται να διατηρηθούν ελάχιστα για το 2007. Η ΑΧΕ διατηρεί τις προβλέψεις της και αποτιμά τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου ουδέτερα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr