Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 6,4% σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση και διαμορφώθηκαν στα 3,228 δισ. ευρώ, με τον όγκο πωλήσεων να αυξάνεται κατά 4,6% στα 1,067 δισ. κιβώτια.
Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση αυξήθηκαν κατά 1,8%, γεγονός που αποδίδεται στις αυξήσεις τιμών των προϊόντων και στις συνεχιζόμενες βελτιώσεις του μείγματος κατηγορίας προϊόντων και συσκευασίας και στους τρεις τομείς δραστηριοτήτων της εταιρείας.
Ο όγκος πωλήσεων στις αναπτυγμένες αγορές αυξήθηκε κατά 0,9% με καλές επιδόσεις σε Ελλάδα και Ιρλανδία. Η ισχυρή ανάπτυξη των πωλήσεων στις αναπτυσσόμενες αγορές συνεχίστηκε, με τον όγκο πωλήσεων να σημειώνει αύξηση κατά 8,9%, ιδιαίτερα σε Πολωνία και Ουγγαρία. Αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 5,1% στις αναδυόμενες αγορές, χάρη στην ανάκαμψη των πωλήσεων σε Νιγηρία και Ρωσία στο δεύτερο τρίμηνο.
Ο κ. Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε:
«Η εξέλιξη των προϊόντων μας αποφέρει αποτελέσματα και κερδίζει έδαφος με τους πελάτες μας σε όλες τις αγορές όπου δραστηριοποιούμαστε. Πετύχαμε ισχυρά αποτελέσματα, καθώς οι κυκλοφορίες νέων προϊόντων και οι εξειδικευμένες εμπορικές μας δράσεις, επέτρεψαν να αξιοποιήσουμε τις ευνοϊκές συνθήκες της αγοράς και τη συγκυρία του FIFA World Cup. Η αύξηση των εσόδων ήταν εξαιρετική και αποτέλεσμα βελτιώσεων τόσο του όγκου πωλήσεων όσο και του μείγματος/τιμών και στους τρεις γεωγραφικούς τομείς δραστηριότητας. Τα περιθώρια κέρδους συνεχίζουν να βελτιώνονται, καθώς διατηρούμε την εστίασή μας στην αύξηση των εσόδων και τον έλεγχο του κόστους.
Συνεχίζουμε τη θετική πορεία προς τους στόχους του 2020, προσδοκώντας μια ακόμη χρονιά αύξησης των εσόδων και βελτίωσης του περιθωρίου κέρδους».
Δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα της Coca Cola HBC στο επισυνημμένο αρχείο
- 1471751-Coca-Cola_HBC_HY2018_GR_9Aug2018.pdf (136 Λήψεις)
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr