Όπως επισημαίνει σε ανακοίνωσή της, ακολουθώντας με συνέπεια την αναπτυξιακή στρατηγική της, η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης ξεχώρισε για μία ακόμη φορά για τη δημιουργικότητά της, με μία καμπάνια που παρουσιάζει με άμεσο και οικείο τρόπο το όραμα και τη φιλοσοφία της. Με πρωταγωνιστές την εζα Fine Lager και την εζα Premium Pilsener, δύο κορυφαία προϊόντα της εταιρείας, η καμπάνια επικοινωνεί τα μοναδικά γευστικά στοιχεία κάθε προϊόντος, την εξαιρετική τους ποιότητα καθώς και το μεράκι με το οποίο δημιουργούνται από τους έμπειρους ζυθοποιούς της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης.
Με αφορμή την βράβευση, ο κύριος Τζώρτζης Κανακάρης, Γενικός Διευθυντής της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης, δήλωσε σχετικά: «Στην Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης η ποιότητα είναι το κύριο συστατικό της επιτυχίας μας, η οποία υπάρχει σε όλα τα επίπεδα της λειτουργίας μας, από τους ανθρώπους μας – το πολυτιμότερο κεφάλαιό μας – μέχρι τα προϊόντα και τις υποδομές μας. Η διάκριση αυτή είναι ιδιαίτερα τιμητική για εμάς, καθώς επιβεβαιώνει την θέση μας ανάμεσα στις κορυφαίες επιχειρήσεις της χώρας. Όπως κάθε διάκριση, μας πεισμώνει να γινόμαστε κάθε μέρα λίγο καλύτεροι, επιστρέφοντας στους καταναλωτές μας την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν 30 χρόνια τώρα.»
Η τελετή απονομής Gold και Silver βραβείων, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 11 Ιουλίου στο Κτήμα Αριάδνη, στη Βαρυμπόμπη. Στη διοργάνωση, επιβραβεύονται ενέργειες και πρωτοβουλίες του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων και των προμηθευτών του. Τα αποτελέσματα που προκύπτουν, αποδεικνύουν τη σημασία της διαρκούς αναζήτησης νέων τρόπων λειτουργίας των εταιρειών, της εξυπηρέτησης των αναγκών των πελατών τους και της επίτευξης των στρατηγικών τους στόχων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr