Η ΗΠΕΙΡΟΣ, με την έντονη εξαγωγική δραστηριότητα και την ευρεία γκάμα προϊόντων της, κέντρισε το ενδιαφέρον των επισκεπτών με την παρουσία της στο εθνικό περίπτερο της Ελλάδας.
Στο εκθετήριό της προβλήθηκαν όλα τα προϊόντα ΗΠΕΙΡΟΣ, ενώ στο επίκεντρο βρέθηκε το Ταλαγάνι, καθώς και οι νέες προτάσεις της εταιρείας για την αγορά του εξωτερικού – η ORGANIC Φέτα ΠΟΠ ΗΠΕΙΡΟΣ , η Φέτα ΠΟΠ ΗΠΕΙΡΟΣ κομμένη σε κυβάκια για τη σαλάτα, σε νέα καινοτόμο Ready to Serve συσκευασία, καθώς και η Κεφαλογραβιέρα ΠΟΠ ΗΠΕΙΡΟΣ, κομμένη σε φέτες για σαγανάκι.
Οι εξαγωγές αποτελούν στρατηγικό πυλώνα ανάπτυξης της ΗΠΕΙΡΟΣ ΑΕΒΕ, με τα προϊόντα της να βρίσκονται πλέον κυριολεκτικά στις 5 ηπείρους. Η στρατηγική της εταιρείας στο εξωτερικό συνδέεται άμεσα με τη γενικότερη προώθηση της ελληνικής/μεσογειακής κουζίνας, με την εκπαίδευση του καταναλωτή στις διατροφικές και γευστικές αξίες των ελληνικών τυριών, αλλά και με τη γνωριμία τους με άλλα τυριά ΠΟΠ, εκτός της φέτας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η ΗΠΕΙΡΟΣ διαθέτει ήδη θυγατρικές στο Ηνωμένο Βασίλειο, στην Αυστραλία και στις ΗΠΑ, προκειμένου να διαχειρίζεται αποτελεσματικότερα τη δραστηριότητά της σε αυτές τις σημαντικές αγορές, ενώ οι εξαγωγές της, το 2017, σημείωσαν αύξηση 17%.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr