Πάντως η εταιρία δίνει έμφαση στην ανάδειξη ενός νέου προϊόντος που έχει ξεκινήσει, του προψημένου γύρου. Φέτος, μετά από έρευνα τριών χρόνων κι επένδυση 2,2 εκατομμυρίων ευρώ στις γραμμές παραγωγής στο εργοστάσιο στον Ασπρόπυργο λανσάρεται ο προψημένος γύρος σε Ευρώπη και Ελλάδα. Υπάρχει, άλλωστε, η ζήτηση στο πλαίσιο της ανάπτυξης της εθνικ κουζίνας, για να μπει το εν λόγω προϊόν σε σάντουιτς σε διάφορους συνδυασμούς.
Μάλιστα σε ενδεχόμενο τρίτο εργοστάσιο η παραγωγή θα επικεντρωθεί στον προψημένο γύρο, που απαγορεύεται λόγω του εμπορικού ανταγωνισμού στο κρέας μεταξύ ΕΕ – ΗΠΑ να εισαχθεί από την Ευρώπη. Αξίζει να σημειωθεί ότι η μονάδα στο New Jersey της Αμερικής ήταν μια επένδυση 5 εκατ. ευρώ, παράγει κατεψυγμένο γύρο, καθώς μόνο έτσι επιτρέπεται να διακινηθεί στις ΗΠΑ σε ψητοπώλεία. Η μονάδα ξεκίνησε να παράγει από τον Αύγουστο του 2014. Πλέον, η μονάδα της Αμερικής ήδη τροφοδοτεί περί τις 20 πολιτείες της χώρας, ενώ κάνει εξαγωγές σε Καναδά, Παναμά και Ντουμπάι.
Ο κ. Λούστας άλλωστε πιστεύει ακράδαντα ότι το προϊόν έχει μεγάλες δυνατότητες να «περπατήσει» στις διεθνείς αγορές. «Νομίζω ότι ο γύρος είναι ένα παγκόσμιο προϊόν» τόνισε. Σημειώνεται ότι η εταιρία ξεκίνησε με τζίρο 2 εκατ. ευρώ το 2007 και σήμερα έχει φτάσει τα 36,3 εκατ. ευρώ, με τα 27,8 εκατ. ευρώ από τη δραστηριότητα στην Ελλάδα και τα 8,5 εκατ. από την Αμερική. «Το όνειρό μου είναι να φτάσουμε τα 250 εκατ. ευρώ, χωρίς να είμαι υπερφύαλος» ανέφερε και πρόσθεσε ότι: «Θα σκεφτόμουν πολύ για το ελληνικό χρηματιστήριο και ίσως για ένα ξένο χρηματιστήριο, εφόσον ηρεμήσουν τα πράγματα. Η εταιρεία προς το παρόν δεν έχει ανάγκη κεφαλαίων.»
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr