Τα νέα αυτά προϊόντα, μάλιστα, έχουν και... πολιτικά συμφραζόμενα. Δηλαδή, βασίζονται, όπως αναφέρει η ίδια η εταιρία, σε πρακτικές παραγωγής που διασφαλίζουν τη βιωσιμότητα για τις τοπικές κοινωνίες από όπου προέρχονται οι πρώτες ύλες, ενώ προσφέρουν λύσεις για την ισορροπημένη διατροφή και τις ανάγκες για διασφάλιση της υγείας των καταναλωτών. Ουσιαστικά ο leader της αγοράς αναδεικνύει νέα προϊόντα, όπως οι χυμοί, παράλληλα με τα αεριούχα, που δίνουν εναλλακτικές γεύσεις, για κάθε ώρα της ημέρας με έμφαση στο ολιγοθερμικό δυναμικό τους αλλά και στο σεβασμό του φυσικού και κοινωνικού περιβάλλοντος κατά τη φάση παραγωγής τους.
Έτσι χτες στην Αθήνα με έμφαση στις πολιτικές προώθησης που «ακουμπούν» τους νέους όπως τα social media – instgram, η Coca Cola παρουσίασε τη νέα μάρκα παγωμένου τσαγιού FUZETEA. Όπως ανέφερε η Λίλιαν Νεκταρίου γενική διευθύντρια της Coca-Cola Hellas το FUZETEA είναι μια από τις πιο επιτυχημένες και ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες της εταιρείας, με αξία που ξεπερνά το ένα δισεκατομμύριο δολάρια στις 52 χώρες εκτός Ευρώπης που ήδη κυκλοφορεί. Μάλιστα το FUZETEA είναι μόνο το πρώτο από μια σειρά προϊόντων που πρόκειται να λανσαριστούν από την Coca-Cola το 2018
Το νέο προϊόν συνδυάζει εκχυλίσματα τσαγιού από 100% βιώσιμες καλλιέργειες, χυμό φρούτων και αρωματικά φυτά. Στην Ελλάδα, το FUZETEA διατίθεται με λίγες θερμίδες στις γεύσεις Black ice tea λεμόνι με εκχύλισμα λουίζας, Black ice tea ροδάκινο με εκχύλισμα ιβίσκου, Green ice tea μάνγκο με εκχύλισμα χαμομηλιού, αλλά και σε επιλογές χωρίς ζάχαρη και χωρίς θερμίδες: Green ice tea Passionfruit, Black ice tea white peach, Black ice tea lemon.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το νέο προϊόν μπαίνει στην αγορά μετά τη διάλυση της σύμπραξης δυο γιγάντων της αγορά καταναλωτικών αγαθών της Coca Cola και της Nestle. Οι δυο κολοσσοί είχαν συνεργήσει στο τσάι Nestea που πλέον είναι «απέναντι» στο FUZETEA μαζί με τα προϊόντα της με Pepsico, της ΔΕΛΤΑ, τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, της εταιρίας Όλυμπος, της εταιρία του κ. Πολιτόπουλου με ονομασία Tuvunu, της ΕΨΑ, της Γεράνι Αναψυκτικά.
Σήμερα το συγκεκριμένο προϊόν, εισάγεται από την Ουγγαρία, ενώ ο σχεδιασμός είναι εντός του πρώτου εξαμήνου του έτους να ξεκινήσει η παραγωγή του στο εργοστάσιο της Coca Cola 3E στο Σχηματάρι. Οι ελπίδες δε για την αποδοχή του από την Ελληνική αγορά είναι μεγάλες καθώς όπως αναφέρεται τα περιθώρια ανάπτυξης είναι μεγάλα. Μόλις το 3% της αγοράς ready to drink μη αλκοολούχων ποτών έχει το παγωμένο τσάι, που όμως ανεβαίνει καθώς είναι ενταγμένο στη σύγχρονη δίαιτα. Έμφαση αναμένεται να δοθεί στην «ψυχρή αγορά» δηλαδή στην εστίαση, στα μπαρ και τα σημεία μικρής λιανικής με ιδιαίτερα δυναμικές δράσεις προβολής. Αξίζει να σημειωθεί τέλος ότι, οι πωλήσεις της κατηγορίας εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ είχαν πέρυσι πτώση πάνω από 11% υποχωρώντας στα 15 εκατ. ευρώ και απώλειες άνω του 16% σε όγκο πωλήσεων.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr