Σε αυτό συνέβαλε η αύξηση των πωλήσεων στα προϊόντα παγωτού κατά +19%. Με το ισχυρό επικοινωνιακό πλάνο, την αύξηση των σημείων διανομής, που φτάνουν πλέον τα 15.000 σε πανελλαδικό επίπεδο, καθώς και τα δυναμικά λανσαρίσματα των νέων προϊόντων, όπως οι παγωτοσοκολάτες Derby, τα Γλυκά της Μαμάς, το Super Spoon, και το παιδικό παγωτό Frozen η εταιρία έχει βάλει πλώρη για την κορυφή.
Αυτά ανακοίνωσε στο πλαίσιο του φετινού Συνεδρίου Παγωτού 'Μαζί για την Πρωτιά', μεταξύ άλλων, ο κ. Παναγιώτης Τσινάβος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Κρι Κρι.
Σύμφωνα με δηλώσεις στον Τύπο τον περασμένο Νοέμβριο οι πωλήσεις της εταιρείας το 2017 αναμένεται να διαμορφωθούν στα 81 εκατ. ευρώ από 67 εκατ. ευρώ το 2016.
Πάντως, το 2010 οι πωλήσεις της εταιρείας έφθαναν τα 47, 2 εκατ. ευρώ το 2010 σημειώνοντας αύξηση 71,6% σε διάστημα έξι ετών.
«Αυτή τη στιγμή, κατέχουμε τη δεύτερη θέση στην ελληνική αγορά γιαουρτιού και τουλάχιστον το 70% των εσόδων της εταιρείας προέρχεται από το γιαούρτι» σημείωσε το Νοέμβριο ο κ. Τσινάβος.
Στρατηγικό πλεονέκτημα της εταιρίας είναι η εγγύτητα στην παραγωγή της πρώτης ύλης.
Όπως ανέφερε η διευθύντρια Marketing Τζελίνα Κουκουμέλη, «το συγκριτικό πλεονέκτημα της Κρι-Κρι είναι ότι όλα τα προϊόντα της εταιρείας γίνονται με 100% ελληνικό γάλα. Να σημειωθεί το 50% της ελληνικής παραγωγής γίνεται στην Κεντρική Μακεδονία και η εταιρία απορροφά το 25% της τοπικής παραγωγής.»
Η κα Κουκουμέλη τόνισε δε ότι η εταιρεία θέλει να αυξήσει την παρουσία της στη Νότια Ελλάδα, αλλά και να στηρίξει και την διείσδυσή της στο παγωτό.
Μάλιστα, ο κ. Τσινάβος ανέφερε ότι η εταιρεία διαθέτει ήδη παγωτά στην Aldi Μ. Βρετανίας, ενώ στην Ελλάδα έχει αναπτύξει 15.000 σημεία. «Παρουσιάζεται μία μεγάλη ευκαιρία για εμάς στο παγωτό, δεδομένου ότι -εκτός από τους δύο μεγάλους πολυεθνικούς παίκτες στην αγορά της Ευρώπης- υπάρχει από ένας τοπικός παίκτης σε κάθε χώρα. Εμείς εκπροσωπούμε την Ελλάδα» τόνισε.
Παράλληλα, η Κρι Κρι υλοποιεί τη διετία 2017 -19 ένα επενδυτικό πρόγραμμα 18 εκατομμυρίων με εκσυγχρονισμό μονάδων και στήριξη του δικτύου της.
Η Κρι Κρι παράγει 70 εκατ. μερίδες παγωτού ετησίως και 200 εκατ. μερίδες γιαουρτιού ετησίως.
Η ιστορία της Κρι Κρι
Η Κρι Κρι ξεκίνησε τη λειτουργία της το 1954 ως ένα μικρό εργαστήριο ζαχαροπλαστικής στις Σέρρες με γαλακτοκομικά προϊόντα και παγωτό.
Όραμά της παραμένει να παράγει γιαούρτια, γάλα και παγωτά και να προσφέρει σε όλο τον κόσμο απολαυστικές αυθεντικές γεύσεις που να χαίρουν της προτίμησης των καταναλωτών, φτιαγμένες με αγνές και ποιοτικές πρώτες ύλες, με το μεράκι αλλά και την τεχνογνωσία της 100% Ελληνικής Γαλακτοβιομηχανίας.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr