Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
![Reporter.gr on Google News](/images/google%20news/reporter%20news%20300x100.png)
Βασικά οικονομικά μεγέθη εξαμήνου
- Ο όγκος πωλήσεων στις αναπτυγμένες αγορές αυξήθηκε κατά 0,8%, με ένα καλό δεύτερο τρίμηνο χάρη στη χρονική μετατόπιση του Καθολικού Πάσχα και τις ευνοϊκές καιρικές συνθήκες του Ιουνίου.
- Οι καλές επιδόσεις στις περισσότερες αναπτυσσόμενες αγορές επέφεραν αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 0,8%.
- Στις αναδυόμενες αγορές, ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 1,9% στο πρώτο εξάμηνο με καλές επιδόσεις σε Ουκρανία, Ρουμανία και Σερβία.
Α’ Εξάμηνο | Μεταβολή | ||
2017 | 2016 | ||
Όγκος πωλήσεων (εκατ. κιβώτια) | 1.020,9 | 1.007,3 | 1,4% |
Καθαρά έσοδα από πωλήσεις (€ εκατ.) | 3.213,4 | 3.043,9 | 5,6% |
Καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο (€) | 3,15 | 3,02 | 4,2% |
Καθαρά έσοδα από πωλήσεις σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση1 (€ εκατ.) | 3.213,4 | 3.039,8 | 5,7% |
Καθαρά έσοδα από πωλήσεις σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση ανά κιβώτιο1 (€) | 3,15 | 3,02 | 4,3% |
Λειτουργικά έξοδα (€ εκατ.) | (933,5) | (918,1) | 1,7% |
Συγκρίσιμα λειτουργικά έξοδα1 (€ εκατ.) | (920,3) | (885,1) | 4,0% |
Λειτουργικά κέρδη2 (€ εκατ.) | 266,4 | 220,6 | 20,8% |
Συγκρίσιμα λειτουργικά κέρδη1 (€ εκατ.) | 291,1 | 229,6 | 26,8% |
Λειτουργικό περιθώριο κέρδους (%) | 8,3 | 7,2 | 100bps |
Συγκρίσιμο λειτουργικό περιθώριο κέρδους1 (%) | 9,1 | 7,5 | 150bps |
Καθαρά κέρδη3 (€ εκατ.) | 191,6 | 140,0 | 36,9% |
Συγκρίσιμα καθαρά κέρδη1,3 (€ εκατ.) | 209,6 | 150,4 | 39,4% |
Βασικά κέρδη ανά μετοχή (€ εκατ.) | 0,526 | 0,387 | 35,9% |
Συγκρίσιμα βασικά κέρδη ανά μετοχή1 (€ εκατ.) | 0,576 | 0,416 | 38,5% |
Ο κ. Δημήτρης Λόης, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε:
«Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από τα εξαιρετικά αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου του έτους, που χαρακτηρίζονται από αύξηση του όγκου πωλήσεων και των εσόδων από πωλήσεις ανά κιβώτιο και στους τρεις τομείς δραστηριότητάς μας. Είναι επίσης πολύ ικανοποιητικό να βλέπουμε την αύξηση των εσόδων να μεταφράζεται σε σημαντική αύξηση του περιθωρίου κέρδους. Το γεγονός αυτό αποδεικνύει ότι η στρατηγική μας σχετικά με την αξιοποίηση των παγίων μας και τη βελτίωση της κερδοφορίας μέσω της λειτουργικής μόχλευσης είναι ισχυρή και αποδίδει καλά αποτελέσματα.
Είμαστε σε καλό δρόμο για την αύξηση των εσόδων και του περιθωρίου κέρδους, με τον οργανισμό ενδυναμωμένο από την πρόοδο που έχουμε επιτύχει σε σχέση με τους χρηματοοικονομικούς μας στόχους για το 2020».