Με νέα ταυτότητα, όπως αυτή αποτυπώνεται στο ανανεωμένο λογότυπο της μάρκας, η Fanta τολμά πιο ζωντανά γραφικά και χρώματα, υπογραμμίζοντας ακόμα περισσότερο το διασκεδαστικό της χαρακτήρα.
Παράλληλα, το νέο ασύμμετρο, spiral μπουκάλι του brand έρχεται να κάνει τη διαφορά, και μέχρι το 2018 πρόκειται να αντικαταστήσει σταδιακά όλες τις Fanta συσκευασίες που κυκλοφορούν.
Η νέα καμπάνια “#TakeoverFanta” ξεκινάει online, με το brand να έχει ετοιμάσει μία μοναδική διαδραστική digital εμπειρία προσκαλώντας τους νέους να δημιουργήσουν πρωτότυπο περιεχόμενο αφιερωμένο στη Fanta.
Στο νέο microsite takeover.fanta.com/gr/el θα βρίσκονται συγκεντρωμένα περισσότερα από 200 δισεκατομμύρια GIFs, 29 εκατομμύρια βίντεο και μουσικές επιλογές, τα οποία οι fans θα έχουν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν ως έμπνευση προκειμένου να δημιουργήσουν το δικό τους διασκεδαστικό περιεχόμενο, που μπορεί τελικά να γίνει μέρος της καμπάνιας.
Έτσι, το brand εντοπίζει τους νέους στο αγαπημένο τους hub – το internet – και τους προσκαλεί να ενωθούν, πίσω από το hashtag #TakeoverFanta!
Επιπλέον, εννέα τηλεοπτικά και ψηφιακά σποτ θα προσκαλούν όλους τους νέους να λάβουν μέρος στο κίνημα “#TakeoverFanta”. Πρωταγωνιστής σε όλα τα σποτ είναι ο νέος «Διευθυντής Marketing Νέων» (ΔΙ.ΜΑ.Ν), που παρέα με την ομάδα Marketing Νέων έχει βάλει στόχο να τα αλλάξει όλα!
Τέλος, η επικοινωνία του brand, σε έντυπα και digital Μέσα, outdoor αλλά και μέσα στα καταστήματα, θα υποστηριχθεί μέσα από πλούσιο φωτογραφικό υλικό με πρωταγωνιστές, φυσικά, τους νέους.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr