Όπως αναφέρθηκε, το 2016 αποτέλεσε μια εξίσου δυναμική χρονιά, καθώς η ΑΜΒΥΞ κατέγραψε ανάπτυξη τζίρου +40%, συμπεριλαμβάνοντας και την προσθήκη των προϊόντων της Bacardi στο χαρτοφυλάκιο της. Επιπλέον, δημιουργήθηκαν νέα τμήματα και δομές, καθώς και νέες θέσεις εργασίας.
Στο φόντο αυτό η εταιρία σχεδιάζει νέες κινήσεις εμπλουτισμού του χαρτοφυλακίου της. Πριν από δύο μήνες έγινε η προσθήκη της πιο ταχέως αναπτυσσόμενης τεκίλα στον κόσμο, της Patron.
«Ο φετινός εορτασμός των 100 χρόνων αποτελεί ίσως το πιο σπουδαίο ορόσημο στην μακρόχρονη ιστορία της εταιρείας μας. Έχοντας αναπτύξει στέρεες βάσεις και σημαντική τεχνογωσία, η ΑΜΒΥΞ παραμένει προσηλωμένη στους 3 πυλώνες ανάπτυξης της; την υγιή ανάπτυξη των προϊόντων της, την δημιουργία υπεραξίας για τους συνεργάτες της και την ενδυνάμωση δεξιοτήτων των ανθρώπων της. Μέσα από αυτές τις δοκιμασμένες στρατηγικές, στοχεύει στα επόμενα 3 χρόνια να είναι η Νο1 εταιρία του κλάδου των ποτών στην Ελλάδα» δήλωσε ο κ. Γιάννης Αρτινός, Γεν. Διευθυντής της ΑΜΒΥΞ.
Η ιστορία
Η ΑΜΒΥΞ Α.Ε., η μεγαλύτερη αμιγώς ελληνική εταιρεία εισαγωγής και διανομής αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα, συμπληρώνει φέτος 100 χρόνια από την ίδρυσή της. Παραμένοντας πιστή στις αξίες των ιδρυτών της, με δυναμισμό και τόλμη, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της επιχειρηματικότητας εδώ και έναν αιώνα μέσα από την προσφορά υψηλής ποιότητας προϊόντων που συνοδεύουν την κάθε στιγμή του Έλληνα καταναλωτή.
Η ιστορία της ΑΜΒΥΞ αρχίζει το 1917 όταν ο Αλβέρτος Ρεβάχ, μαζί με δύο άλλους συνεργάτες, ιδρύουν μία μικρή εμπορική / εισαγωγική εταιρεία στη Θεσσαλονίκη, την τότε πρωτεύουσα του εμπορίου της Ελλάδας. Εισάγουν και εμπορεύονται διάφορα προϊόντα διατροφής καθώς και ποτά και κρασιά από όλη την Ευρώπη.
Ένα αιώνα μετά, μετά από μια πορεία γεμάτη προκλήσεις και νέες ευκαιρίες, η ΑΜΒΥΞ συνεργάζεται πλέον με 20 Οίκους που αντιπροσωπεύουν, παγκοσμίως, ετήσιο τζίρο πάνω από €80δις και διαχειρίζεται 70 και πλέον κορυφαία διεθνή και ελληνικά brands αλκοολούχων ποτών.
Ανεβαίνουν τα ακριβά ποτά
Σημειώνεται ότι η εταιρία διανέμει μεταξύ άλλων και τις ετικέτες Κτήμα Άλφα και Κτήμα Αργυρού στα κρασιά. Όπως είπε ο κ. Αρτινός καταγράφεται τάση τόσο στα εισαγόμενα προϊόντα όσο και στα κρασιά για κατανάλωση των ακριβών Brand. «Είναι ταχύτερα αναπτυσσόμενος ο τζίρος από τα λίτρα» σημειώνει αναφερόμενος στις πωλήσεις κι εξηγώντας ότι υπάρχει «πέραση» των ακριβών ποτών. «Στο εγχώριο χαρτοφυλάκιο το πιο σημαντικό προϊόν είναι το Κτήμα Άλφα που αναπτύχθηκε με ρυθμό +20%. Το premium κρασί απολαμβάνει της εκτίμησης των καταναλωτών, ενώ ο ΕΦΚ επηρέασε τα φθηνά κρασιά» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Επενδύοντας στον στρατηγικό σχεδιασμό δημιουργίας μεγάλων μαρκών, τα προϊόντα της ΑΜΒΥΞ έχουν κατακτήσει τις προτιμήσεις των καταναλωτών, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Με ένα ευρύ δίκτυο διανομής που αποτελείται από 700 χονδρεμπόρους και περίπου 5.000 συνεργαζόμενα σημεία τελικής πώλησης, η ΑΜΒΥΞ αποτελεί αυτή τη στιγμή έναν από τους πιο σημαντικούς και αξιόπιστους συνεργάτες της αγοράς, πόλος έλξης για ανεξάρτητες και μη εταιρείες παραγωγής οινοπνευματωδών ποτών που αναζητούν δυναμικούς συνεργάτες.
Στο σχεδιασμό της εταιρίας είναι να χτίσει brands και να διευρύνει τα προϊόντα και τα σημεία. Παράλληλα συνεχίζει την πολιτική στήριξης των εργαζομένων. «Η ΑΜΒΥΞ μοιράζει ποσοστό των κερδών στους εργαζόμενους. Πέρυσι μοίρασε το 15% των κερδών, ενώ δεν μείωσε τους μισθούς» όπως αναφέρθηκε.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr