Η ετήσια έρευνα του ΙΕΛΚΑ, με δείγμα 2.000 καταναλωτών από όλη τη χώρα καταγράφει τις… αδυναμίες του Έλληνα καταναλωτή και τα προϊόντα που δυσκολεύεται να κόψει παρά τις οικονομικές δυσχέρειες.
Όπως καταγράφεται στην έρευνα έξι αυτές συγκεκριμένες κατηγορίες φαγητού σαρώνουν στις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών.
Συγκεκριμένα
-έτοιμο καφέ αγοράζει το 87% των καταναλωτών
- γλυκά και σνακ το 85%, τυρόπιτα-κρουασάν το 85%,
-έτοιμο κρύο γεύμα, π.χ. σαλάτα, σάντουιτς το 70%, έτοιμο μαγειρευτό φαγητό το 63% και
- έτοιμο κατεψυγμένο γεύμα το 51%.
Τα κύρια σημεία πώλησης έτοιμου γεύματος είναι τα σουπερ-μάρκετ, φούρνοι, εστιατόρια, καφετέριες και καταστήματα delivery.
Σε όλα τα παραπάνω εδέσματα το μέσο νοικοκυριό ξοδεύει περίπου 1.500 ευρώ ανά έτος και άρα το συνολικό ποσό που δαπανούν όλοι μαζί οι Έλληνες σε έτοιμο φαγητό ξεπερνά τα 6,5 δισ. ευρώ!
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr