Όπως κάθε χρόνο, η έκθεση προσέλκυσε δεκάδες χιλιάδες επαγγελματίες από κάθε γωνιά της Ελλάδας, αποτελώντας ιδανική ευκαιρία για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία να παρουσιάσει τα νέα προϊόντα και τις τελευταίες της καινοτομίες.
Στην HO.RE.CA η Αθηναϊκή Ζυθοποιία παρουσίαση τη Heineken LIGHT, ένα προϊόν με 86 θερμίδες και 3,3% αλκοόλ. Η Heineken LIGHT, αποτελεί την πρώτη καινοτομία της μάρκας από το 1981. Μετά το πιλοτικό λανσάρισμα στην αγορά της Θεσσαλονίκης το καλοκαίρι, από τις 20 Φεβρουαρίου το προϊόν θα είναι διαθέσιμο πανελλαδικά.
Σύμφωνα με ανακοίνωση οι επισκέπτες του περιπτέρου της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας είχαν, επίσης, την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις ανανεωμένες Amstel Dark και ΒΙΟΣ 5, αλλά και τη Νο.1 μάρκα cider (μηλίτη) στον κόσμο, Strongbow. Παράλληλα, απήλαυσαν μια παγωμένη draught μπίρα από τη νέα κάνουλα EXTRA COLD που καταναλώνει έως και 40% λιγότερη ενέργεια, ενώ είδαν από κοντά το καινοτόμο σύστημα σερβιρίσματος βαρελίσιας μπίρας Brewlock, το οποίο εξοικονομεί χώρο, χρόνο και χρήματα στους επαγγελματίες.
Τέλος, στο πλαίσιο του Heineken Star Serve, του προγράμματος εκπαίδευσης του προσωπικού των καταστημάτων για το σωστό τρόπο σερβιρίσματος της draught Heineken, πραγματοποιήθηκε σε ειδικό χώρο της έκθεσης ο τελικός Athens Bar Tender Final 2017. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Κώστας Γεωργόπουλος, ο οποίος θα συμμετάσχει στον παγκόσμιο διαγωνισμό Heineken Star Serve που θα πραγματοποιηθεί στο Άμστερνταμ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr