Έτσι η εταιρία ΒΙΚΟΣ προχώρησε στην 6η Έκθεση HORECA στην παρουσίαση τριών νέων προϊόντων με στέβια, της cola, της πορτοκαλάδας και της λεμονάδας.
Το ενδιαφέρον είναι ότι τα νέα προϊόντα αυτά με τη χρήση φυσικού μεταλλικού νερού όπως και τα άλλα αναψυκτικά της ΒΙΚΟΣ, προτείνονται (κάτι που έγινε στην HORECA) και για τη χρήση σε κοκτέιλ. Ουσιαστικά η άνοδος της νέας τάσης του fine drinking δίνει ευκαιρία στη ΒΙΚΟΣ να εισδύσει σε μια νέα αγορά πέρα από την κλασσική όπου απευθύνονται τα αναψυκτικά.
Συνολικά πάντως οι τρεις νέοι κωδικοί που προσθέτει η ΒΙΚΟΣ είναι μια κίνηση που αποσκοπεί στην αξιοποίηση της τάσης για αξιοποίηση των εναλλακτικών γλυκαντικών στα προϊόντα αναψυκτικών, που πλέον αποτελεί μια παγκόσμια τάση.
Συνολικά η πορεία της εταιρίας μέχρι σήμερα στον κλάδο των αναψυκτικών αξιολογείται ως ιδιαίτερα θετική. Σύμφωνα με πληροφορίες οι πωλήσεις της εταιρείας κατέγραψαν το 2016 αύξηση περίπου 8% και θα πλησιάσουν τα 70 εκατ. ευρώ, έναντι 65 εκατ. Ευρώ το 2015. Οι εξαγωγές της αντιστοιχούν περίπου στο 6% των συνολικών της πωλήσεων και πραγματοποιούνται σε Κύπρο, Μάλτα, Γερμανία, ΗΠΑ, Κίνα και Αυστραλία. Στα αναψυκτικά μετά και μια εντατική καμπάνια προβολής και ανάπτυξης δικτύου ο ρυθμός ανάπτυξης των πωλήσεων της βιομηχανίας από την Ήπειρο της Βίκος, κατέγραψε ρυθμό αύξησης 65,7%. Δυνατές περιοχές της είναι η Βόρεια Ελλάδα όπου η αναγνωρισιμότητα λόγω εντοπιότητας είναι πολύ μεγάλη, αλλά και η Αττική.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr