Επιπλέον επενδύσεις ύψους 8 εκατ. ευρώ προβλέπονται για το 2017 τόσο για την ολοκλήρωση του εργοστασίου στα Οινόφυτα, όσο και για άλλες δράσεις για τη στήριξη των προϊόντων της. Παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η αγορά με τη συνολική ζήτηση και τους τζίρους στα καταναλωτικά αγαθά να εμφανίζουν πτώση (που προσδιορίζεται στο 10% σύμφωνα με τις εκτιμήσεις), η Nestle έχει στόχο να κρατήσει την ηγετική θέση που κατέχει στο κλάδο. Όπως επισήμαναν τα ίδια στελέχη περά από το τι συμβαίνει σε επίπεδο φορολογίας και κατάστασης στην αγορά, «η πολιτική της εταιρείας κινείται πάντα γύρω από τον άξονα της διατήρησης της διείσδυσης των επώνυμων και καταξιωμένων προϊόντων μας». Υπενθυμίζεται ότι το 2015, η εταιρεία εμφάνισε έσοδα της τάξεως των 365 εκατ. ευρώ και καθαρά αποτελέσματα ύψους 7,5 εκατ. ευρώ.
Μάλιστα, όπως αναφέρθηκε, η εταιρία καταγράφει τις γενικότερες εξελίξεις που λαμβάνουν χώρα στο κλάδο των σούπερ μάρκετ, όντας έτοιμη για κάθε ενδεχόμενο. Είτε προχωρήσει είτε όχι το deal του Μαρινόπουλου η Nestle έχει στόχο να παραμείνει με εναλλακτικά σενάρια από τους μεγάλους παίκτες της αγοράς. Όσον αφορά στην Μαρινόπουλος τα στελέχη της Nestle ανέφεραν ότι "το "άνοιγμα" της αλυσίδας προς την εταιρεία είναι μεγάλο, δεδομένου και του μεγέθους της Nestle, αλλά διαχειρίσιμο". Αυτό που τονίζεται σε κάθε περίπτωση είναι ότι η Nestle διατηρώντας αυστηρή πολιτική πιστώσεων και εφαρμόζοντας "κόφτη" στο βαθμό που οι οφειλές αγγίξουν το πλαφόν που έχει τεθεί, περιορίζει ενδεχόμενες ζημιές από επισφαλείς συνεργασίες.
Παράλληλα, η δημιουργία της Froneri, της νέας κοινοπραξίας της Nestle και της R&R στον τομέα του παγωτού, αναμένεται να "ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο στο κλάδο". Σημειώνεται ότι η λειτουργία της Froneri ξεκίνησε και στην Ελλάδα, με τις προσδοκίες της εταιρείας να είναι ψηλά.
Δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης
Ως προς τις ενέργειες που εντάσσονται στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, πεδίο στο οποίο η ελληνική θυγατρική του ελβετικού πολυεθνικού ομίλου έχει ιδιαίτερες αποδόσεις, τονίστηκε μεταξύ άλλων ότι οι δωρεές προϊόντων της τελευταίας τριετίας μεταφράζονται σε αγοραστική αξία της τάξεως των 2 εκατ. ευρώ. Είναι ενδειτκικό ότι προσέφερε συνολικά 300.000 γεύματα βρεφικών τροφών για παιδιά ηλικίας 6 μηνών έως και 3 ετών σε Δήμους και Περιφέρειες της χώρας μας. Η ενεργοποίηση φέτος ξεκίνησε από το Δήμο Περιστερίου Αττικής, όπου προσφέρθηκαν 100.000 γεύματα βρεφικών τροφών για το πρόγραμμα «Από την πρώτη μέρα δίπλα σου», ενώ η φετινή συνεισφορά ανεβάζει το σύνολο που έχει δωρίσει η εταιρεία τα δύο τελευταία χρόνια σε όλη τη χώρα στα 700.000 βρεφικά γεύματα.
Η Αγγελική Παπαδοπούλου, Υπεύθυνη Εταιρικών Υποθέσεων Nestlé Ελλάς, δήλωσε σχετικά: "Μέσα σε ένα επιχειρηματικό τοπίο γεμάτο προκλήσεις εμείς στη Nestle Ελλάς όχι μόνο καταφέραμε να ανταποκριθούμε στις δεσμεύσεις που είχαμε θέσει, αλλά και να συνεχίσουμε δυναμικά, προσφέροντας σε όσους έχουν ανάγκη, αλλά και επενδύοντας στην οικονομία μέσα από βελτιώσεις των μονάδων μας». Και συνέχισε τονίζοντας: «Πιστοί στη μακρά παρουσία μας στην Ελλάδα, συνεχίζουμε να αναπτύσσουμε προϊόντα που απαντούν στις ανάγκες των καταναλωτών και βασίζουμε την επιτυχία μας στους ανθρώπους μας, ώστε να διατηρούμε την ανταγωνιστικότητά μας για να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις που έρχονται. Παράλληλα, θα συνεχίσουμε να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες όσων έχουν ανάγκη μέσα από μια σειρά πρωτοβουλιών δείχνοντας στην πράξη ότι Νοιαζόμαστε".
Οι Δράσεις Δημιουργίας Αμοιβαίου Οφέλους
Παράλληλα στο επίκεντρο του επιχειρησιακού πλάνο παραμένουν και οι Δράσεις Δημιουργίας Αμοιβαίου Οφέλους. Η εταιρεία, μάλιστα, παρουσίασε τα αποτελέσματα της τριετούς δέσμευσής της στο πλαίσιο της πανευρωπαϊκής Πρωτοβουλίας "Nestlé Needs YOUth", η οποία ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2013 στην Αθήνα με στόχο την αντιμετώπιση της ανεργίας των νέων στην Ευρώπη ενώ, παράλληλα ανανέωσε τη δέσμευσή της με νέο στόχο μέχρι το 2020.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, στην Ελλάδα η πρωτοβουλία “Nestlé Needs YOUth” υλοποιήθηκε με τεράστια επιτυχία καθώς για την πρώτη τριετία ο στόχος για την χώρα μας υπερκαλύφθηκε: με στόχο 500 ευκαιρίες απασχόλησης (προσλήψεις και ευκαιρίες για πρακτική άσκηση και μαθητεία) μέσα στο διάστημα αυτό δόθηκαν 571 ευκαιρίες. Επιπλέον, η Ελλάδα ανανέωσε τη δέσμευσή της με 450 νέες ευκαιρίες απασχόλησης (300 προσλήψεις και 150 ευκαιρίες κατάρτισης και μαθητείας) για το διάστημα 2017-2020. Επιπλέον, η εταιρεία προσέφερε συμβουλευτική καριέρας για 3.000 νέους ενώ, μέσα από το πρόγραμμα «Μπορούμε Εδώ» του Nescafé παρείχε εκπαίδευση με πιστοποίηση σε 400 νέους σε τομείς που έχουν ζήτηση στην Ελλάδα. Τέλος, όσον αφορά τη «Συμμαχία για τη Νέα Γενιά» η συνεργασία της με άλλες εταιρείες δημιούργησε ένα δίκτυο υποστήριξης που έδωσε σε περισσότερους νέους επιπλέον εφόδια για την επαγγελματική τους αποκατάσταση.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr