Η αρμόδια εισηγήτρια έχει να διαχειριστεί έναν φάκελο 70.000 σελίδων που αφορά στην υπόθεση, γεγονός που επί της ουσίας προδιαγράφει και νέες καθυστερήσεις.
Συνεπώς, η περίοδος των γιορτών που θα μπορούσε να φέρει επιπλέον κέρδη στην εταιρεία Σκλαβενίτης, θεωρείται ήδη χαμένη, την ώρα που τα καταστήματα Μαρινόπουλος που ήδη επαναλειτουργούν έχουν μειωμένη επισκεψιμότητα. Ο κόσμος από τη στιγμή που το deal δεν έχει ολοκληρωθεί, δεν εμπιστεύεται τα συγκεκριμένα καταστήματα, καθώς έχει δημιουργηθεί η εντύπωση πως δεν έχουν πληθώρα προϊόντων.
Γι` αυτό και η Σκλαβενίτης «καίγεται» να δώσει τη δική της επωνυμία στα καταστήματα Μαρινόπουλος, ώστε να κερδίσει κόσμο.
Ας μην ξεχνάμε πως η αλυσίδα Σκλαβενίτης έχει δαπανήσει -βάσει και του σχετικού της business plan- περίπου 80 εκατ. ευρώ για να καλύψει μισθούς και την τροφοδοσία σχεδόν 100 ενεργών καταστημάτων με προϊόντα ώστε να καταστούν λειτουργικά και τώρα βλέπει νέες καθυστερήσεις που της κοστίζουν.
Με τα παραπάνω δεδομένα υπάρχουν δύο πολύ κρίσιμες ημερομηνίες που θα κρίνουν την τύχη του εγχειρήματος. Η 30ή Ιανουαρίου 2017, όταν λήγει η αυτόματη αναστολή των αναγκαστικών μέτρων εκτέλεσης που είχε χορηγηθεί στις 30 Σεπτεμβρίου 2016, όταν είχε κατατεθεί στο δικαστήριο η συμφωνία εξυγίανσης.
Και η 14η Φεβρουαρίου 2017, καθώς η μη έκδοση έως τότε των αποφάσεων για όλες τις συμφωνίες εξυγίανσης (του Μαρινόπουλου και θυγατρικών του) θα αποτελέσει διαλυτική αίρεση των συμφωνιών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr