Όπως ανέφερε ο αναπληρωτής διευθύνοντας σύμβουλος της εταιρίας Δωδώνη Μιχάλης Παναγιωτάκης, σε ενημερωτική εκδήλωση δημοσιογράφων, στόχος της εταιρείας είναι έως το 2020 οι πωλήσεις της από το εξωτερικό να αντιστοιχούν στο 50% του συνολικού τζίρου, από 35% που ήταν το 2015 και 40% που αναμένεται να φθάσουν εφέτος.
Στο πλαίσιο αυτό, προσπαθεί, σύμφωνα με πληροφορίες, να αναπτύξει τα δίκτυά της ώστε σε βάθος τριετίας να διπλασιάσει το τζίρο της που σήμερα ανέρχεται στα 100 εκατομμύρια ευρώ. Οι εξαγωγές της, είναι πλέον σε 42 χώρες από 33 που ήταν πέρυσι, ενώ βρίσκονται εδώ και κάποιο διάστημα στα ράφια της αμερικανικής αλυσίδας Walmart.
Προϊόντα της ταξιδεύουν επίσης στην Ιαπωνική αγορά ενώ η φέτα της πωλείται ακόμη και στον Μαυρίκιο.
Στο εσωτερικό, η εταιρεία καταγράφει ανάπτυξη 8% κόντρα στην υποχώρηση κατά 12% της αγοράς γαλακτοκομικών προϊόντων. Το γιαούρτι της, σύμφωνα με τα στελέχη της, είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο γιαούρτι της κατηγορίας, το γάλα της βρίσκεται στην πρώτη τετράδα της κατανάλωσης ενώ ξεκίνησε και η διάθεση και τοποθέτηση του χαλουμιού της στα ελληνικά ράφια.
Για το 2017 η εταιρεία προγραμματίζει ένταση πωλήσεων κι άλλων προϊόντων πέρα από το προϊόν «ναυαρχίδα», τη φέτα, δηλαδή, το χαλούμι, το γιαούρτι γάλα και τυρί του τοστ.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr