Στο ίδιο διάστημα, ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 0,7% έναντι της αντίστοιχης περυσινής περιόδου.
Η εταιρία εμφάνισε σημαντική ενίσχυση του μικτού κέρδους κατά 8,7% στα 172 εκατ. δολ εξαιτίας κυρίως της μείωσης στις τιμές γάλακτος έναντι του αντίστοιχου περσινού διαστήματος κατά 3,4% στις ΗΠΑ και κατά 16,3% στην Ελλάδα.
Η βελτίωση της εικόνας του μικτού κέρδους είχε και θετικό αντίκτυπο στην εικόνα της κερδοφορίας, η οποία ανήλθε σε 29,6 εκατ. δολ. (26,4 εκατ. ευρώ) έναντι 25 εκατ. δολ. (22,3 εκατ. ευρώ).
Αξίζει να σημειωθεί ότι η αυξανόμενη πορεία στον όγκο πωλήσεων αποδίδεται εξ ολοκλήρου στις διεθνείς δραστηριότητες της γαλακτοβιομηχανίας, καθώς οι αγορές των ΗΠΑ, της Βρετανίας και της Ιταλίας παραμένουν ανοδικές κατά 3,3%, 23,1% και 17,4% αντίστοιχα.
Όπως τονίζει η εταιρεία, η διεύρυνση της προϊοντικής γκάμας σε συνδυασμό με την αλλαγή στη σύνθεση του μίγματος των προϊόντων στην κατεύθυνση της παραγωγής νέων κωδικών υψηλής αξίας, καθώς και η περαιτέρω διείσδυση στα νοικοκυριά και η αύξηση της διανομής αποτελούν τους κύριους λόγους που οδήγησαν στην αύξηση των εσόδων των πωλήσεων εκτός Ελλάδος.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr