Όπως αναφέρει η METRO σε ανακοίνωσή της, πρόκειται για έναπολυδιάστατο και ιδιαίτερα απαιτητικό έργο που περιλαμβάνει τόσο αλλαγές στις ταμπέλες, στην εσωτερική διακόσμηση και σήμανση των καταστημάτων, όσο και αναβάθμιση στον εξοπλισμό, στα μηχανογραφικά συστήματα, αλλά και στην εκπαίδευση και κατάρτιση του συνόλου των εργαζομένων σύμφωνα με τις αρχές, τις αξίες και την πελατοκεντρική φιλοσοφία της εταιρίας.
Πιο συγκεκριμένα από το Φεβρουάριο του 2016, έχουν αλλάξει οι ταμπέλες και η εσωτερική σήμανση σε 82 καταστήματα σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, ενώ σε 29 καταστήματα έχει πραγματοποιηθεί σημαντική αναβάθμιση σε όλα τα επίπεδα και έχουν διοργανωθεί επίσημα εγκαίνια για το καταναλωτικό κοινό.
Όπως σημειώνει η εταιρία, μέσα στο 2016 έχουν ανοίξει τρία νέα καταστήματα My market στο Χαλάνδρι, στην Ανάβυσσο και στα Μέγαρα, ενώ πριν από λίγο καιρό η εταιρία ανακοίνωσε και την απόκτηση νέου Κέντρου Διανομής στη Θεσσαλονίκη!
Έως το τέλος του 2016, αναμένεται να υλοποιηθούν εγκαίνια συνολικά σε 60 καταστήματα της πρώην Βερόπουλος σε όλη την Ελλάδα, ενώ η αλλαγή στις ταμπέλες θα έχει ολοκληρωθεί στο σύνολο του δικτύου έως το τέλος Σεπτεμβρίου.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, για όποιον επιθυμεί να παρακολουθεί από κοντά και να ενημερώνεται για τη συνεχή εξέλιξη και την πρόοδο του έργου της ενοποίησης, τα My market δημιούργησαν στην ιστοσελίδα τους ένα "εργαλείο ενημέρωσης" μέσω του οποίου μπορεί να δει κανείς τα εγκαίνια που έχουν ήδη γίνει και πού, καθώς και αυτά που πρόκειται να γίνουν τους προσεχείς μήνες.
Όπως έχει ήδη προαναγγείλει η διοίκηση της εταιρίας, για την ολοκλήρωση του έργου της πλήρους ενσωμάτωσης αναμένεται να επενδυθούν περίπου 100 εκατομμύρια έως το 2018. Σήμερα, το δίκτυο των My market αριθμεί πλέον περισσότερα από 230 σημεία σε όλη την Ελλάδα και απασχολεί περίπου 9.200 εργαζόμενους, αριθμός που αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά τα αμέσως επόμενα χρόνια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr