Ο Κοινωνικός Απολογισμός παρουσιάζει με περιεκτικό και άμεσο τρόπο τις επιχειρηματικές δραστηριότητες και πρωτοβουλίες της ΑΒ, οι οποίες βασίζονται σε τρεις δυνατούς «κρίκους» της «Αλυσίδας Ευθύνης», της ΑΒητικής πλατφόρμας ΕΚΕ: «τον Άνθρωπο», «τα Προϊόντα» και «το Περιβάλλον».
Τα τελευταία χρόνια, η ΑΒ Βασιλόπουλος επικεντρώθηκε σε πρωτοβουλίες βιώσιμης ανάπτυξης και προγράμματα αλληλεγγύης, στοχεύοντας στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των τοπικών κοινωνιών στις οποίες δραστηριοποιείται.
Στον Απολογισμό της εταιρίας ο κάθε αναγνώστης θα έχει την ευκαιρία να ενημερωθεί για τις πολιτικές, τους στόχους και τις δράσεις που υλοποιήθηκαν το 2015. Πιο συγκεκριμένα, θα αποκτήσει μια εικόνα για:
Τις συστηματικές πρωτοβουλίες που αναλαμβάνει η εταιρία για τους ανθρώπους της και τις τοπικές κοινωνίες («52 εβδομάδες», Δράσεις Εθελοντισμού, Τρόφιμα Αγάπης, «Υγεία και Ευεξία» ).
Τα προγράμματα που εφαρμόζει για την ασφάλεια και την ποιότητα των τροφίμων που διατίθενται στα καταστήματά της.
Τη συνεργασία με την ΜΚΟ WWF για τη βελτίωση της βιωσιμότητας του αλιευτικού στόλου, που αποτελεί το πρώτο πρόγραμμα που υλοποιείται, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και σε όλη τη Μεσόγειο.
Τη δέσμευση της εταιρίας να λειτουργεί με περιβαλλοντική υπευθυνότητα.
Με αφορμή την έκδοση του Κοινωνικού Απολογισμού, ο κ. Λεωνίδας Βρεττάκος, Chief Operating Officer της ΑΒ Βασιλόπουλος, δήλωσε: «Στην ΑΒ θέλουμε με σεβασμό και ταπεινοφροσύνη να αναπτύσσουμε διαρκώς δράσεις και προγράμματα Εταιρικής Υπευθυνότητας και να βρισκόμαστε δίπλα στις κοινωνίες που δραστηριοποιούμαστε, στους συνεργάτες και προμηθευτές μας, καθώς και στα μέλη της Αβητικής οικογένειας, τους συναδέλφους μας».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr