Μεταξύ των highlights του φεστιβάλ, το οποίο χορήγησε η Heineken, ήταν και η παρουσίαση του Mark Van Iterson, Director Global Design της Heineken International με τίτλο «How creativity & design keep an old brand young».
Μέσα από την ομιλία του, ο κ. Van Iterson ενέπνευσε τους συμμετέχοντες, από στελέχη του κλάδου έως φοιτητές σχολών design και διαφήμισης, για το πως μπορεί μία μάρκα με ιστορία άνω των 100 ετών να παραμένει πάντα φρέσκια και δημιουργική.
Τη συνέπεια της Heineken στην καινοτομία και τη δημιουργική επικοινωνία, επιβεβαίωσαν και οι 13 διακρίσεις που απέσπασε κατά τη διάρκεια της βραδιάς για τη σύλληψη και την υλοποίηση ποικίλων προγραμμάτων επικοινωνίας.
Πιο συγκεκριμένα, για τη δημιουργία του Athens Mosaic, που έδειξε ότι κέρδισε τις εντυπώσεις, κατέκτησε: 8 βραβεία (3 Gold, 4 Silver & 1 Bronze) στις ενότητες Ad, Digital, PR, Media και Production. Ακολουθεί, η καμπάνια Heineken City Ride με 4 βραβεία (1 Gold, 1 Silver & 2 Bronze) καθώς και το mobile app «Heineken NOW», το οποίο κατέκτησε 1 βραβείο Bronze στην ενότητα Digital, στην κατηγορία «Utility/Tool/Service».
H Heineken είναι μία από τις πιο δημιουργικές μάρκες παγκοσμίως, καθώς απέσπασε σε διεθνές επίπεδο τον τίτλο «Creative Marketer of the Year 2015» στο φεστιβάλ των Καννών. Επιπλέον, είναι περήφανος υποστηρικτής των Νέων Ταλέντων στην Ελλάδα και διοργανωτής του προγράμματος Heineken Talent Lab, μέσω του οποίου, δύο νέοι Έλληνες δημιουργικοί βρέθηκαν στο Άμστερνταμ για να συμμετάσχουν στη δημιουργία της νέας παγκόσμιας καμπάνιας της Heineken για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr