Η Heineken τιμήθηκε για την καμπάνια της «City Ride», με Gold βραβείο στις κατηγορίες «Corporate Communications and Public Relations» και «Best use of Twitter in a campaign». Ως μέρος της διεθνούς καμπάνιας Heineken Cities, το «City Ride» ανέλαβε να αναδείξει με έναν πρωτοποριακό τρόπο τα μυστικά της Αθήνας στους φίλους της Heineken στα Social Media. Καλώντας απλά ένα ταξί, έκανε την εμφάνιση του αναπάντεχα ένα αυτοκίνητο της Heineken που μετέφερε τους επιβάτες του σε έναν προορισμό έκπληξη στην πόλη, παρέα με την αγαπημένη «Πράσινη»!
Για το ίδιο έργο η Heineken και η «Isobar iProspect» - που ανέπτυξε τα πρoγράμματα για λογαριασμό του brand - βραβεύθηκαν και με τα, πολύ σημαντικά, Platinum βραβεία των ενοτήτων «Best use of social media for PR» και «Twitter», τα οποία λαμβάνουν οι υποψηφιότητες εκείνες που συγκεντρώνουν την υψηλότερη βαθμολογία μεταξύ όλων των έργων που υποβλήθηκαν στην κάθε ενότητα.
Η Amstel κατέκτησε το βραβείο Silver στην κατηγορία «Best use of social media for a consumer brand», για την καμπάνια «Amstel Harvest», που είχε στόχο την ανάδειξη της χρήσης 100% ελληνικού κριθαριού στην αγαπημένη μπίρα της Ελλάδας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr