Πως καταφέρνει λοιπόν ο Γρηγόρης όχι μόνο να επιβιώνει σε αυτήν την εξαιρετικά δυσμενή οικονομική εποχή που ζούμε αλλά να εξελίσσεται και να αναπτύσσεται;
Η ερώτηση φυσικά δεν είναι ρητορική, έχει απάντηση και μάλιστα συγκεκριμένη. Κινητήριος δύναμη της εταιρίας είναι η ικανοποίηση των πελατών, του προσωπικού και του δικτύου συνεργατών καθώς και το ξεκάθαρο όραμα, η σαφής στρατηγική και η εμμονή της εταιρίας στην ποιότητα.
Το όνομα Γρηγόρης, πρωτοεμφανίστηκε στη Δάφνη το 1972, όταν ο Γρηγόρης Γεωργάτος άνοιξε το πρώτο του κατάστημα. Σήμερα μετράει περισσότερα από 280 καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο, Ρουμανία, Αλβανία και Μπαχάμες.
Όλα αυτά τα χρόνια δίνει έμφαση στους ανθρώπους που επιλέγει καθώς και στην ποιότητα των υλικών του. Γι’ αυτό το λόγο επιλέγει συνεργάτες με όρεξη για δουλειά, αγάπη για την εξυπηρέτηση του πελάτη, δυναμισμό και όραμα και ταυτόχρονα κάνει τα προϊόντα του να διακρίνονται σε best sellers, που απολαμβάνουν εκατοντάδες χιλιάδες καταναλωτών.
“Αναζητούμε υποψηφίους που θα νιώθουν περήφανοι που εκπροσωπούν το Γρηγόρη, που διαθέτουν ενθουσιασμό για το προϊόν μας και αντιλαμβάνονται ότι η επιτυχία εξασφαλίζεται μόνο δια μέσου της προσφοράς και της ικανοποίησης του πελάτη”
Ο Βλάσσης Γεωργάτος, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.
Μεγάλη γκάμα από αγαπημένες παραδοσιακές συνταγές, που εμπλουτίζεται συχνά, αλλά και πιο ιδιαίτερες γεύσεις με ελληνικά υλικά και ΠΟΠ προϊόντα μικρών παραγωγών διαμορφώνουν τα μενού και γράφουν ιστορία. Οι αφράτες χειροποίητες πίτες, τα κρύα και ζεστά σάντουιτς, οι σαλάτες, τα γλυκίσματα και ο μοναδικός καφές του ικανοποιούν καθημερινά και τον πιο απαιτητικό πελάτη.
Το διαλεγμένο αποκλειστικό χαρμάνι Coffeeright από Arabica και Robusta προσφέρει την καλύτερη καθημερινή εμπειρία καφέ.
Παράλληλα η εταιρεία εφαρμόζει και βελτιώνει συνεχώς ενιαίο Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας & Ασφάλειας Τροφίμων σύμφωνα με τα διεθνή Πρότυπα ISO 9001:2000 & ISO 22000:2005.
Το αποτέλεσμα έτσι, έρχεται φυσικά. Και δεν εννοούμε άλλο από τη συνεχή διεύρυνση της πελατειακής του βάσης, που πλέον υποδέχεται καθημερινά 200.000 επισκέπτες, αλλά και τον αυξανόμενο αριθμό συνεργατών, που του «χάρισαν» επάξια μια σειρά ξεχωριστών διακρίσεων και βραβείων.
Το 2008 η εταιρεία αναδεικνύεται ως το δίκτυο με την Καλύτερη Εσωτερική Οργάνωση (Best Internal Organization), το 2009 ως ο δικαιοπάροχος με το Καλύτερο Εργασιακό Franchise Περιβάλλον (Best Franchise Workplace) και το 2010 ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Βλάσσης Γεωργάτος αναδεικνύεται Best Franchise Leader. Το 2011 και 2012, ο Γρηγόρης κερδίζει το βραβείο Best Value for Money Product και το 2013 του απονέμεται το Best Customer Oriented Franchise στα Franchise awards. Και το 2015, Best Marketing Campaign για την Καμπάνια Επικοινωνίας των νέων σάντουιτς και σαλατών του Γρηγόρη, που λανσαρίστηκαν τον Ιούνιο του 2014.
Βέβαια μετά τα παραπάνω δεν πρέπει να παραλείψουμε να σας συστήσουμε και τα δύο νέα concepts του Ομίλου, που βάζουν το δικό τους λιθαράκι στο δρόμο που χάραξε ο Γρηγόρης. Το «Γρηγόρης Φουρνίσματα» που έχει διευρυμένη προιοντική γκάμα σε αρτοσκευάσματα και γλυκά και το «Γρηγόρης Μικρό» το οποίο βρίσκουμε στα πρατήρια ΕΚΟ-BP και είναι ειδικά διαμορφωμένο ώστε να καλύπτει τις ανάγκες ενός πρατηρίου.
Το μεγαλύτερο δίκτυο εστίασης & καφέ στην Ελλάδα τα έχει όλα - φρέσκα προϊόντα, καλές τιμές και πάνω απ’ όλα την πιο ζεστή και χαμογελαστή καλημέρα - αντίδοτο στη ρουτίνα της καθημερινότητας!
Άλλωστε δεν είναι καθόλου τυχαίο που παρά την οικονομική κρίση ο Γρηγόρης καταφέρνει να μένει πιστός στις αξίες και τα πιστεύω του και συνεχίζει να ενισχύει την Ελληνική οικονομία αλλά και χιλιάδες ελληνικές οικογένειες.
Δείτε περισσότερα στο http://www.gregorys.gr/el-GR/company/
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr