Ειδικότερα η Nestle σε ανακοίνωσή της αναφέρει ότι:
Τα έσοδα αυξήθηκαν 4,5% σε οργανική βάση, ενώ αναμενόταν άνοδος 4,2%, σύμφωνα με δημοσκόπηση του Bloomberg σε 14 αναλυτές.
Η Ευρώπη βοηθάει τις πωλήσεις της Nestle, αφότου "έμεινε πίσω" για περισσότερο από μία δεκαετία, επιτρέποντας στην Nestle να ενταχθεί στη λίστα με άλλες επιχειρήσεις όπως η Heinken και η Hugo Boss, που πρόσφατα επωφελήθηκαν από την ανάπτυξη στη συγκεκριμένη αγορά.
Και πάλι, οι υποτονικές πωλήσεις στην Κίνα και την μονάδα frozen-food στη Βόρεια Αμερική, έχει οδηγήσει τους αναλυτές να προβλέπουν ότι η αύξηση των πωλήσεων μπορεί να μην πετύχει τον μακροπρόθεσμο στόχο της Nestle για 5%-6%, για τρίτο έτος.
Η εταιρεία επαναδιατύπωσε τις εκτιμήσεις της ότι οι οργανικές πωλήσεις θα αυξηθούν 5% το 2015, με βελτιώσεις στα περιθώρια και τα επαναλαμβανόμενα κέρδη ανά μετοχή σε σταθερό νόμισμα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr