Σύμφωνα με τον ίδιο, μολονότι υπάρχουν πολλά σχέδια εντός και εκτός των ελληνικών τειχών, λόγω της γενικότερης οικονομικής κατάστασης της χώρας και προκειμένου να επιτευχθεί άνοδος πωλήσεων και του μεριδίου αγοράς αποφασίστηκε να δοθεί έμφαση στην πανελλαδική πια διανομή των προϊόντων της εταιρείας. Σημειώνεται ότι τα προϊόντα της ελέγχουν ήδη το 80% της τοπικής αγοράς στο Νομό Μαγνησίας, ενώ μόλις πριν πέντε μήνες ξεκίνησε η διανομή τους και στη συμπρωτεύουσα.
Στα άμεσα σχέδια της είναι και η διεύρυνση της προϊοντικής της γκάμας με το γιαούρτι στραγγιστό να ετοιμάζεται να λανσαριστεί στην αγορά εντός του επόμενου 10ήμερου και στη συνέχεια με το γαλοτύρι.
Παρόλο που η εταιρεία παράγει και διανέμει περί τους 60 κωδικούς, η πλειονότητα των πωλήσεών της προέρχεται από το γάλα της -έχει το σήμα Διαλεκτό- και από τη βιολογική σειρά που παράγει.
Σε οικονομικό επίπεδο η εκτίμησή του Ν. Πρίντζου είναι ότι τα φετινά θεμελιώδη θα κινηθούν σε υψηλότερα επίπεδα από τα περυσινά, όπως δείχνουν και τα στοιχεία του πρώτου τριμήνου. Ειδικότερα, από τα στοιχεία του περσινού ισολογισμού προκύπτει αύξηση του τζίρου κατά 10% καθώς και του όγκου πωλήσεων, ενώ τα κέρδη τετραπλασιάστηκαν και από 300.000 ευρώ που ήταν το 2013 έφθασαν το 1,325 εκατ. ευρώ το 2014.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr