Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις της εταιρίας διαμορφώθηκαν σε 296,2 εκατ. ευρώ, έναντι 314,5 εκατ. ευρώ το 2013, με τα κέρδη προ φόρων να ανέρχονται στα 14,03 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 6,4 εκατ. τον προηγούμενο χρόνο, ενώ τα μετά φόρων κέρδη διαμορφώθηκαν στα 9,7 εκατ. ευρώ από ζημίες 10,9 εκατ. Ευρώ.
Το 2014 η εταιρία επένδυσε 20 εκατ. ευρώ στην τακτική ανανέωση του εξοπλισμού των γραμμών παραγωγής, στα υλικά συσκευασίας, στην ασφάλεια και σε «πράσινα» ψυγεία, ενώ το σύνολο φόρων, τελών και εισφορών ανήλθε στα 141,7 εκατ. ευρώ.
Ακόμη, η εταιρία υλοποίησε με συνέπεια τη στρατηγική της για ενδυνάμωση των μαρκών και ενίσχυση του χαρτοφυλακίου της, ανοίγοντας νέες κατηγορίες και λανσάροντας στην ελληνική αγορά καινοτόμα προϊόντα, όπως η Amstel Free με 0,0% αλκοόλ, η ΑΛΦΑ Weiss, ελληνική σταρένια και αφιλτράριστη μπίρα, η ΑΛΦΑ STRONG μια lager μπίρα με 7% αλκοόλ και η βελγική Affligem.
«Προχωράμε μπροστά με υπευθυνότητα και προοπτική, παραμένοντας προσηλωμένοι στην βιώσιμη οικονομική μας ανάπτυξη, στην καινοτομία, στην επιχειρηματική αριστεία και στην υπεύθυνη επιχειρηματικότητα. Παρά τις δυσκολίες στο περιβάλλον, συνεχίσαμε να δημιουργούμε αξία για την ελληνική οικονομία με την επιχειρηματική μας δραστηριότητα και να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας, στηρίζοντας τους καταναλωτές μας με προσιτές τιμές και προσφορές στα προϊόντα μας, αλλά και τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες μας σε όλη τη χώρα. Οι υγιείς χρηματοοικονομικοί δείκτες της εταιρίας μας και η ισχυρή κεφαλαιακή επάρκειά της αποδεικνύουν ότι η εταιρία διατηρεί όλες τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για τη δημιουργία σταθερών, μακροπρόθεσμα αξιών για την κοινωνία και τους μετόχους μας. Σχεδιάζουμε το μέλλον με σκοπό να διασφαλίσουμε την ανάπτυξη της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας και ενισχύουμε τις προσπάθειες αναγέννησης της ελληνικής οικονομίας και ανάπτυξης της εγχώριας αγοράς της μπίρας», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, κ. Ζωούλλης Μηνά.
Το 2014, η εταιρία ολοκλήρωσε την αναδιοργάνωση της παραγωγικής της διαδικασίας, συγκεντρώνοντας τη μαζική παραγωγή ζύθου στις δύο μονάδες παραγωγής στην Πάτρα και στη Θεσσαλονίκη και δημιουργώντας στις εγκαταστάσεις της Αθήνας Κέντρο Καινοτομίας με μονάδα Μικροζυθοποιίας, καθώς και κέντρο διακίνησης για την Κεντρική Ελλάδα και τα νησιά.
Επίσης, αποφάσισε να συμμετάσχει στην κεντρικοποίηση των οικονομικών υπηρεσιών του Ομίλου της HEINEKEN, μεταφέροντας ένα μέρος των δραστηριοτήτων στο κέντρο οικονομικών υπηρεσιών στην Κρακοβία και δίνοντας με τον τρόπο αυτόν την ευκαιρία σε Έλληνες εργαζομένους της να αποκομίσουν πολύτιμη εργασιακή εμπειρία και τεχνογνωσία στο εξωτερικό, εξυπηρετώντας τόσο την Ελλάδα όσο και άλλες χώρες.
Ταυτόχρονα, το 2014, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία πέτυχε την κάλυψη των αναγκών παραγωγής της από 100% ελληνικό κριθάρι, υλοποιώντας το πρώτο και μεγαλύτερο πρόγραμμα συμβολαιακής καλλιέργειας κριθαριού για την παραγωγή μπίρας στη χώρα.
Από το 2008, η εταιρία έχει προμηθευτεί περισσότερους από 200.000 τόνους ελληνικού κριθαριού, ενώ μέσω του προγράμματος έχουν δημιουργηθεί 830 θέσεις εργασίας στον αγροτικό τομέα και προστιθέμενη αξία άνω των 40 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι στα χρόνια της κρίσης η εταιρία δεν έχει προχωρήσει σε καμία περικοπή προσωπικού.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr