Σε αυτό το κανάλι πραγματοποιείται το 60% των συνολικών ετήσιων πωλήσεων του προϊόντος.
Σύμφωνα με την κα Δήμητρα Λουκά, ιδιοκτήτρια περιπτέρου στο λιμάνι του Πειραιά και πρώην μέλος στην Ένωσης Επαγγελματιών Καπνοπωλών Περιπτερούχων, πέρυσι τέτοια εποχή, ένα περίπτερο πουλούσε σε καθημερινή βάση 3 με 4 κιβώτια εμφιαλωμένο, ενώ σήμερα μετά βίας πιάνει το ένα.
Στο πλαίσιο αυτό αποκαλύπτει η ίδια, έχει ξεσπάσει ένας απίστευτος πόλεμος με το νερό και πολλά περίπτερα έχουν ρίξει την τιμή του τεμαχίου και κάτω από τα 40 λεπτά -από 50 λεπτά που κοστίζει- προκειμένου να προσελκύσουν πελατεία.
Μία άλλη παράμετρος που κατά την ίδια συνέβαλε στην μείωση των πωλήσεων του εμφιαλωμένου νερού καταρχήν στον Πειραιά, είναι η απόφαση κάποιων ιδιοκτητών περιπτέρων να μην τοποθετήσουν ψυγεία με το προϊόν.
Όπως εξηγεί ο λόγος, είναι ο τριπλασιαμός των δημοτικών τελών που κλήθηκαν να πληρώσουν φέτος οι περιπτεριούχοι.
Συγκεκριμένα από 215 ευρώ που ήταν πέρυσι τα τέλη για ένα ψυγείο με εμφιαλωμένα νερά φέτος ζητήθηκαν από τους περιπτεράδες του Πειραιά ακριβώς για τον ίδιο χώρο 600 ευρώ. Ανάλογα φαινόμενα, σημειώνει η ίδια, συμβαίνουν και σε άλλες περιοχές της Αττικής όπως έχει πληροφορηθεί.
Ακριβώς τα αντίθετα, όσον αφορά τις πωλήσεις του εμφιαλωμένου νερού, φαίνεται να ισχύουν στα σούπερ μάρκετ. Εκεί οι πωλήσεις του εμφιαλωμένου νερού το Μάιο δείχνουν άνοδο πάνω από 15% ενώ ακόμη μεγαλύτερη προσδιορίζεται η αύξηση του όγκου των πωληθέντων.
Ωστόσο, παράγοντες του λιανεμπορίου επισημαίνουν ότι οι πωλήσεις του φετινού Μαΐου σώθηκαν από τις έντονες προωθητικές ενέργειες που κάνουν οι βιομηχανίες του χώρου είτε με δωρεάν προϊόν είτε με εκπτωτικό sticker. Ενέργειες που προσφέρουν μεν πωλήσεις όμως δεν αφήνουν κέρδη.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr